Balabanova Napisano 22 Styczeń 2010 Napisano 22 Styczeń 2010 (edytowane) Witam, mam problem z booleanem. Chcę wyciąć wnętrze w boxie za pomocą wymodelowanej, obłej formy. Wcześniej wycinałam obiektem Blobmesh i robiła się ładna dziura, ale sam blobmesh sprawiał dużo problemów. Teraz mój model jest editable poly, czyli czytałam gdzieś, że jest "pusty" w środku i dlatego nie wycina. proszę o pomoc jak to zrobić, da się jakoś zmienić obiekt "siatkowy" na pełny? Edytowane 22 Styczeń 2010 przez Balabanova
Mr. J Napisano 23 Styczeń 2010 Napisano 23 Styczeń 2010 W zasadzie każdy model jest pusty, chodzi raczej o to, żeby nie był otwarty. Załataj dziury ręcznie w zielonej bryle, albo użyj modyfikatora Cap Holes. Pozdrawiam.
Balabanova Napisano 23 Styczeń 2010 Autor Napisano 23 Styczeń 2010 Cap holes robi mi coś strasznego z bryłką. Spróbuję pozatykać, dzięki:) A jak robię boolean to z obiektu wychodzi mi pełno "włosów". Na to nie ma rady innej jak dobra siatka, brak dziur i wolnych vertexów?
cucsoniuss Napisano 23 Styczeń 2010 Napisano 23 Styczeń 2010 Z Booleanem są zawsze problemy...zauważyłem że jeśli wycinam bryłę która ma dużo poligonów...znacznie więcej od obiektu w którym ją wycinam to wtedy się zawsze coś pier..oli...z tego co wiem nie ma obiektów "pełnych" Rada...spróbuj zrobić od nowa te bryły....z jak najmniejszą ilością polygonów...może pójdzie
Rekomendowane odpowiedzi