Skocz do zawartości

Robo-cyborgo-coś tam

Rekomendowane odpowiedzi

Gość baq-rudy
Napisano

Witam!

Jest to mój pierwszy post na na forum węc warto się przedstaić:) jestem Rudy, grafiką 3d zająłem się jakieś pół roku temu. Moje dotychczasowe prace prezentowały wyłącznie boxy, sphery i teapot'y itd. w różnych konfigóracjach, więc raczej nie było było co prezentować. To jest moja pierwsza poważniejsza praca praca prezentująca robo-cyborgo-coś tam. Liczę na konstróktywną krytykę i techniczne porady( zwłaszcza dotyczące mapowania UV oraz teksturowania).

P.S. Oczu jeszcze nie zrobiłem, więc widać babole, nie przejmujcie się nimi.

Pozdrowionka!!

Rudy

• Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Mam nadzieję że ta cała geometria nie jest w jednym obiekcie. Przy modelowaniu się napracowałeś ale koncept jest średni. Przez te dziurki w masce za dużo nie będzie widział.

Gość baq-rudy
Napisano

Modelowałem w maxie, z paru boxów.Całość składa się z 3 modeli. Generalnie żadnego konceptu nie miałem, jest to raczej improwizacja. Co do oczu, mam już pomysł jak je wykończyć, zobaczymy jak to wyjdzie :)

Napisano

nie chce podcinac. Ale prawdopodobnie z tego wyjdzie cos tam, a wlasciwie nie wyjdzie bo tego nie skonczysz........ Tak zazwyczaj konczy sie robienie 'czegos tam' klasy 'sie zobaczy' w scenie "jeszcze nie wiem'.

pozdro i powodzenia, a noz bedziesz wyjatkiem