Gość baq-rudy Napisano 24 Styczeń 2010 Napisano 24 Styczeń 2010 Witam! Jest to mój pierwszy post na na forum węc warto się przedstaić:) jestem Rudy, grafiką 3d zająłem się jakieś pół roku temu. Moje dotychczasowe prace prezentowały wyłącznie boxy, sphery i teapot'y itd. w różnych konfigóracjach, więc raczej nie było było co prezentować. To jest moja pierwsza poważniejsza praca praca prezentująca robo-cyborgo-coś tam. Liczę na konstróktywną krytykę i techniczne porady( zwłaszcza dotyczące mapowania UV oraz teksturowania). P.S. Oczu jeszcze nie zrobiłem, więc widać babole, nie przejmujcie się nimi. Pozdrowionka!! Rudy
Ninja Napisano 24 Styczeń 2010 Napisano 24 Styczeń 2010 (edytowane) Mnie to nawet jest fajne. Robiłeś w 3ds maxie, z boxa? Edytowane 24 Styczeń 2010 przez Ninja
dac77 Napisano 24 Styczeń 2010 Napisano 24 Styczeń 2010 Mam nadzieję że ta cała geometria nie jest w jednym obiekcie. Przy modelowaniu się napracowałeś ale koncept jest średni. Przez te dziurki w masce za dużo nie będzie widział.
Gość baq-rudy Napisano 25 Styczeń 2010 Napisano 25 Styczeń 2010 Modelowałem w maxie, z paru boxów.Całość składa się z 3 modeli. Generalnie żadnego konceptu nie miałem, jest to raczej improwizacja. Co do oczu, mam już pomysł jak je wykończyć, zobaczymy jak to wyjdzie :)
KoMic Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 nie chce podcinac. Ale prawdopodobnie z tego wyjdzie cos tam, a wlasciwie nie wyjdzie bo tego nie skonczysz........ Tak zazwyczaj konczy sie robienie 'czegos tam' klasy 'sie zobaczy' w scenie "jeszcze nie wiem'. pozdro i powodzenia, a noz bedziesz wyjatkiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się