ormus n2o Napisano 25 Styczeń 2010 Napisano 25 Styczeń 2010 Witam wszystkich na forum. Mam na imię Jarek. Interesuje się militariami a to jest efekt 2 godzinnej pracy. Bazowy pocisk http://img706.imageshack.us/i/bulletzd.jpg/ http://img11.imageshack.us/i/bulletsiatka.jpg/ http://img59.imageshack.us/i/bulletsiatka2.jpg/ Moja pierwsza scena. Wiem, wiem, jestem noob Itp. itd. Mercy please. http://img402.imageshack.us/i/mybullets0.jpg/ - ustawianie sceny http://img690.imageshack.us/i/mybullets1.jpg/ - dodanie materiałów i świateł http://img202.imageshack.us/i/mybullets2.jpg/ - tekturka na plane i sky
mkeruj Napisano 25 Styczeń 2010 Napisano 25 Styczeń 2010 Gratulacje za wybranie odpowiedniego działu - rzadko się to zdarza. Zmodyfikowany cylinder to trochę mało, ale jesteś na dobrej drodze - napisz czy wcześniej coś robiłeś i w czym, bo tu widzę że już ogarnąłeś trochę tematów, choć musisz kilka rzeczy doczytać. Pozdro.
kłapouchy Napisano 25 Styczeń 2010 Napisano 25 Styczeń 2010 Na moje, to ten nabój nie powinien się tak błyszczec, ale to Ty tu jesteś spec od militarii :)
dac77 Napisano 25 Styczeń 2010 Napisano 25 Styczeń 2010 Co tam scena. Fajny tytuł. To właściwie jest obiekt albo ich zbiór. Odpowiedział bym na ankietę ale nie wiem co to znaczy że ssie, dobrze czy źle? Edit: Jeśli te naboje nie są czołgowe to przydałoby się zmienić ustawienia kamery na mniejszy kąt i odsunąć ją do tyłu. Teraz wygląda jakby były bardzo duże.
bbandi Napisano 25 Styczeń 2010 Napisano 25 Styczeń 2010 (edytowane) Po pierwsze to te naboje są źle zrobione - żadnych łączeń, niczego. Pokaż na czym sie wzorowałeś jeśli możesz. Na czołgowe to mi raczej nie wyglądają, bardziej do karabinu. Edytowane 25 Styczeń 2010 przez bbandi
ormus n2o Napisano 25 Styczeń 2010 Autor Napisano 25 Styczeń 2010 (edytowane) @mkeruj To jest mniej więcej 10 projekt ale pierwszy w którym zastosowałem światła i materiały. Z teksturami sobie dałem spokój bo siatki uvw są zabójcze. @kłapouchy On tak błyszczy żeby pokazać odbicia oraz przetestować światło ale faktycznie. Zły kolor i z zbyt mocno odbija. @dac77 Nie wiedziałem jak to nazwać. Obiekty? Kilka obiektów? A to ustawienie kamery to po to żeby pokazać tył, przód oraz cały nabój na jednej fotce. @bbandi Robiłem z pamięci. To jest coś jak 7.62x51 NATO ale wymiary nie są adekwatne. A takie łączenie (Pomiędzy łuską a pociskiem- Chociaż ta łuska w rzeczywistości jest bardzo cienka) jest ale jako że nie dałem tektur to tego nie widać. Mam pytanko. Jak ustawić environment map jako teksturę? Bo jak próbowałem to teksturę nakładało na pociski zamiast stworzyć "Otoczenie". Pytam bo te Naboje w oddali sa takie jednokolorowe bo nie ma co się w nich odbijać. Edytowane 25 Styczeń 2010 przez ormus n2o
Eddy__ Napisano 25 Styczeń 2010 Napisano 25 Styczeń 2010 To jest mniej więcej 10 projekt ale pierwszy w którym zastosowałem światła i materiały. Z teksturami sobie dałem spokój bo siatki uvw są zabójcze. Tego się trzeba nauczyć... :) ćwicz, ćwicz, bo takimi rzeczami świata nie zawojujesz.
bbandi Napisano 25 Styczeń 2010 Napisano 25 Styczeń 2010 A po co na pociski textura?, wystarczy odpowiedni materiał zarzucić, ściągasz jakiś gotowy materiał metalu, albo robsz z tutaka dopasowujesz odbicia i święto. Jeśli nie znasz się na mdyfikacji materiału to zacznij od nauki tego.
ormus n2o Napisano 26 Styczeń 2010 Autor Napisano 26 Styczeń 2010 (edytowane) Eksperymentowanie z splines. Za kamerą dałem kilka boxów i sphere dla refleksów. http://img687.imageshack.us/i/kielich1.jpg/ - Pierwszy kielich ale odbicia to fail :) http://img651.imageshack.us/i/kielich3.jpg/ - Poprawione odbicia i odległości. http://img684.imageshack.us/i/kielich4.jpg/ - Wstyd się przyznać ale dopiero dzisiaj odkryłem NURMS subdivision więc i tutaj jest. Siatka jeśli ktoś chce. http://img218.imageshack.us/img218/9179/kieluchsiatka.jpg Edytowane 26 Styczeń 2010 przez ormus n2o
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się