Skocz do zawartości

Ssie?  

13 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Ssie?



Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich na forum. Mam na imię Jarek. Interesuje się militariami a to jest efekt 2 godzinnej pracy.

 

Bazowy pocisk

http://img706.imageshack.us/i/bulletzd.jpg/

http://img11.imageshack.us/i/bulletsiatka.jpg/

http://img59.imageshack.us/i/bulletsiatka2.jpg/

 

Moja pierwsza scena. Wiem, wiem, jestem noob Itp. itd. Mercy please.

http://img402.imageshack.us/i/mybullets0.jpg/ - ustawianie sceny

http://img690.imageshack.us/i/mybullets1.jpg/ - dodanie materiałów i świateł

http://img202.imageshack.us/i/mybullets2.jpg/ - tekturka na plane i sky

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Gratulacje za wybranie odpowiedniego działu - rzadko się to zdarza.

 

Zmodyfikowany cylinder to trochę mało, ale jesteś na dobrej drodze - napisz czy wcześniej coś robiłeś i w czym, bo tu widzę że już ogarnąłeś trochę tematów, choć musisz kilka rzeczy doczytać.

 

Pozdro.

Napisano

Co tam scena. Fajny tytuł. To właściwie jest obiekt albo ich zbiór. Odpowiedział bym na ankietę ale nie wiem co to znaczy że ssie, dobrze czy źle?

 

Edit:

 

Jeśli te naboje nie są czołgowe to przydałoby się zmienić ustawienia kamery na mniejszy kąt i odsunąć ją do tyłu. Teraz wygląda jakby były bardzo duże.

Napisano (edytowane)

Po pierwsze to te naboje są źle zrobione - żadnych łączeń, niczego.

Pokaż na czym sie wzorowałeś jeśli możesz.

Na czołgowe to mi raczej nie wyglądają, bardziej do karabinu.

Edytowane przez bbandi
Napisano (edytowane)

@mkeruj

To jest mniej więcej 10 projekt ale pierwszy w którym zastosowałem światła i materiały. Z teksturami sobie dałem spokój bo siatki uvw są zabójcze.

 

@kłapouchy

On tak błyszczy żeby pokazać odbicia oraz przetestować światło ale faktycznie. Zły kolor i z zbyt mocno odbija.

 

@dac77

Nie wiedziałem jak to nazwać. Obiekty? Kilka obiektów? A to ustawienie kamery to po to żeby pokazać tył, przód oraz cały nabój na jednej fotce.

@bbandi

Robiłem z pamięci. To jest coś jak 7.62x51 NATO ale wymiary nie są adekwatne. A takie łączenie (Pomiędzy łuską a pociskiem- Chociaż ta łuska w rzeczywistości jest bardzo cienka) jest ale jako że nie dałem tektur to tego nie widać.

Mam pytanko. Jak ustawić environment map jako teksturę? Bo jak próbowałem to teksturę nakładało na pociski zamiast stworzyć "Otoczenie". Pytam bo te Naboje w oddali sa takie jednokolorowe bo nie ma co się w nich odbijać.

Edytowane przez ormus n2o
Napisano

To jest mniej więcej 10 projekt ale pierwszy w którym zastosowałem światła i materiały. Z teksturami sobie dałem spokój bo siatki uvw są zabójcze.

Tego się trzeba nauczyć... :)

 

ćwicz, ćwicz, bo takimi rzeczami świata nie zawojujesz.

Napisano

A po co na pociski textura?, wystarczy odpowiedni materiał zarzucić, ściągasz jakiś gotowy materiał metalu, albo robsz z tutaka dopasowujesz odbicia i święto.

Jeśli nie znasz się na mdyfikacji materiału to zacznij od nauki tego.

Napisano (edytowane)

Eksperymentowanie z splines. Za kamerą dałem kilka boxów i sphere dla refleksów.

http://img687.imageshack.us/i/kielich1.jpg/ - Pierwszy kielich ale odbicia to fail :)

http://img651.imageshack.us/i/kielich3.jpg/ - Poprawione odbicia i odległości.

http://img684.imageshack.us/i/kielich4.jpg/ - Wstyd się przyznać ale dopiero dzisiaj odkryłem NURMS subdivision więc i tutaj jest.

Siatka jeśli ktoś chce. http://img218.imageshack.us/img218/9179/kieluchsiatka.jpg

Edytowane przez ormus n2o

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności