Delgado Napisano 26 Styczeń 2010 Share Napisano 26 Styczeń 2010 (edytowane) Witam. Byłbym wdzieczny gdyby ktos powiedział mi jak nalozyc teksture na teksture. Przykladowo: zrobilem boxa, nalozylem teksture desek drewnianych i teraz chce nalozyc teksture samego okna lub drzwi. Jak to zrobic? Pozdrawiam Edytowane 26 Styczeń 2010 przez Delgado Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 26 Styczeń 2010 Share Napisano 26 Styczeń 2010 załadować do shopa i dodać? jak masz jedną tex na wszystkie ściany to lepiej zrób plane'a nałóż na niego okno i przyciągnij do powierzchni (tylko nie do zera bo będą byki). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadysz Napisano 26 Styczeń 2010 Share Napisano 26 Styczeń 2010 na upartego dajesz material - Blend, w jednym slocie daj material z deskami, w drugim z oknem, a maske sobie narysuj ;) ale wyciecie okna z boxa jako osobnego obiektu jest lepszym rozwiazaniem ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delgado Napisano 26 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 26 Styczeń 2010 Wiem ze jest sposób edytowania w photoshopie lub nalozenia jeszcze innego obiektu z tekstura okna ale wlasnie chodzi mi o to zeby zrobic ten myk w samym 3ds maxie, bo np gdy próbuje nalozyc plane na istniejaca sciane to np pekniecia ktre chce nalozyc na deski bardzo sie wyrozniają okno i drzwi tez a ja chce zeby to było wtopione w te deski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się