Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

DObra poytałam o ukłąd globalny podobno się nie da.

To teraz pytam jak zmienic parametry współrzędnych dla obiektu np.:

z: x=10,y=20,z=5

na: x=10,y=5,z=20

 

Da się czy znowu utknąłem

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

polozenie wzgledem osi xyz czy skala?

klikajac prawym myszy na ikonach move, scale lub rotate pojawia ci sie okno dialogowe gdzie mozesz wprowadzac wartosci numeryczne. pamietaj o ustawieniach wzgledem view, local, etc.

Napisano
  • Autor

nie nie chodzi o przeskalowanie.

Chodzi mi o to że po przestawienu ukłądu pivotem chcę nadać ten układ \"przpivotowany\" na sałe tak żeby sie dało sie zresetować go guziczniem reset pivot. Da się to zrobić???

Napisano

nie do konca rozumiem. w 3dsmax nie mozesz zmieniac globalnego ukladu wspolrzednych. z tym musisz si pogodzic.

pivot point mozesz przesuwac tak jak podalem wyzej.

 

moze opisz dokladnie swoj problem to znajdzie sie rozwiazanie.

Napisano
  • Autor

Problem polega na tym że mam obiekty w max\'ie które potem mają byc podpięte do direct x\'a.

 

Render z max\'a:

 

http://www.mabit.com.pl/1.jpg

 

po podpięciu robi się sieczka:

 

http://www.mabit.com.pl/1dx.jpg

 

Projekt stworzyłem w ten sposób:

 

Boxy ułożone w lini trochę extrudowania motem meshsmooth.

Potem grupowanie wszystkiego i bend.

 

Wydaje mi się że w tym bendzie problem bo dx pobiera jakoś oryginalne współrzędne. Dlatego pytam czy jest możliwe nadanie przekształceń pivotu na stałe. Mam nadzieję że dobrze to wyjaśniłem.

I co mam z tym zrobić????

 

fenx

Pozdrowiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności