Napisano 26 Kwiecień 200420 l DObra poytałam o ukłąd globalny podobno się nie da. To teraz pytam jak zmienic parametry współrzędnych dla obiektu np.: z: x=10,y=20,z=5 na: x=10,y=5,z=20 Da się czy znowu utknąłem
Napisano 26 Kwiecień 200420 l polozenie wzgledem osi xyz czy skala? klikajac prawym myszy na ikonach move, scale lub rotate pojawia ci sie okno dialogowe gdzie mozesz wprowadzac wartosci numeryczne. pamietaj o ustawieniach wzgledem view, local, etc.
Napisano 26 Kwiecień 200420 l Autor nie nie chodzi o przeskalowanie. Chodzi mi o to że po przestawienu ukłądu pivotem chcę nadać ten układ \"przpivotowany\" na sałe tak żeby sie dało sie zresetować go guziczniem reset pivot. Da się to zrobić???
Napisano 26 Kwiecień 200420 l nie do konca rozumiem. w 3dsmax nie mozesz zmieniac globalnego ukladu wspolrzednych. z tym musisz si pogodzic. pivot point mozesz przesuwac tak jak podalem wyzej. moze opisz dokladnie swoj problem to znajdzie sie rozwiazanie.
Napisano 26 Kwiecień 200420 l Autor Problem polega na tym że mam obiekty w max\'ie które potem mają byc podpięte do direct x\'a. Render z max\'a: http://www.mabit.com.pl/1.jpg po podpięciu robi się sieczka: http://www.mabit.com.pl/1dx.jpg Projekt stworzyłem w ten sposób: Boxy ułożone w lini trochę extrudowania motem meshsmooth. Potem grupowanie wszystkiego i bend. Wydaje mi się że w tym bendzie problem bo dx pobiera jakoś oryginalne współrzędne. Dlatego pytam czy jest możliwe nadanie przekształceń pivotu na stałe. Mam nadzieję że dobrze to wyjaśniłem. I co mam z tym zrobić???? fenx Pozdrowiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto