Xardas 666 Napisano 30 Styczeń 2010 Napisano 30 Styczeń 2010 Witam Mam problem z koroną drzewa a dokładniej z przeźroczystością między liścia mi na 3D Vive jest tak jak być powinno lecz po wy renderowaniu niema już przeźroczystości między płatami liści bardzo proszę o pomoc
shqoopoo Napisano 1 Luty 2010 Napisano 1 Luty 2010 Podobnie jak dac77 w pierwszej kolejności sprawdziłbym czy w opcjach materiału(F5) przycisk ZTransp jest włączony, suwak Alphy (pod suwakami kolorów) jest ustawiony na 0.0 oraz czy tekstura jest mapowana zarówno na Col jak i na Alpha w panelu "Map To".
Xardas 666 Napisano 10 Marzec 2010 Autor Napisano 10 Marzec 2010 Witam ponownie mam pytanie czy wie ktoś jak zrobić niebo w Blenderze bo szukałem ale nie znalazłem :/
Skoti Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 Witam ponownie mam pytanie czy wie ktoś jak zrobić niebo w Blenderze bo szukałem ale nie znalazłem :/ Światło Sun i ustawić mu w Sky/Atmosphere szczegóły jak ma wyglądać.
Xardas 666 Napisano 10 Marzec 2010 Autor Napisano 10 Marzec 2010 Ok dzięki ale mam taki problem że renderuje mi wszystko na biało i może wie ktoś jak zrobić chmury
ZjedzKota Napisano 11 Marzec 2010 Napisano 11 Marzec 2010 prymitywne chmury możesz dodać teksurą proceduralną Clouds, a to że renderuje na biało to zapewne wina tego że przeholowałeś z ustawieniami :) pozdrawiam
Xardas 666 Napisano 12 Marzec 2010 Autor Napisano 12 Marzec 2010 to nie wina ustawień może ktoś zna powód był bym wdzięczny a co do chmur to czy jest inny sposób?
ZjedzKota Napisano 13 Marzec 2010 Napisano 13 Marzec 2010 Inny sposób na chmury >> http://cgtextures.com/textures.php?t=browse&q=23740
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się