airmoss Napisano 2 Luty 2010 Napisano 2 Luty 2010 Mam scene z wymodelowanym otoczeniem. Chce teraz narysowac kilka obrysow splineami, ale tak by krzywe byly rysowane nad tymi wszystkimi modelami, a co za tym idzie widoczne w oknie top z wlaczona widocznoscia tekstur. Mysle, ze najprosciej chyba byloby usawic by krzywe rysowane w oknie top, byly rysowane np na wysokosci 2000 jednostek. No i pytanie. Jak to ustawic ?:) Albo jakis inny sposob by ksztalt krzywych byl widoczny w oteksturowanym widoku, mimo ze znajduje sie pod innymi obiektami?
krzyhhh Napisano 2 Luty 2010 Napisano 2 Luty 2010 Jeżeli 3dsmax to można to obejść np tak : -Tworzysz w oknie Top plane bez żadnych podziałów . -Przestawiasz go nad scenę i w jego opcjach zmieniasz Visiblity na 0 (dzięki temu będzie przeźroczysty i będziesz mieć prześwit tego co pod nim ) -włączasz snap dla face'ów -w widoku top spline będą już tworzone na tym plane dziwna metoda ;) ale może zadziałać nie wiem czy da się w maxie zmienić pozycję nowych obiektów 1
airmoss Napisano 2 Luty 2010 Autor Napisano 2 Luty 2010 tak, max. dzieki, dziala. choc troche muli :)
Orangegraphics Napisano 2 Luty 2010 Napisano 2 Luty 2010 zamiast snapaa autogrid i nie powinno tak mulić
Rekomendowane odpowiedzi