Skocz do zawartości

tworzenie splinow na konkretnej syokosci


airmoss

Rekomendowane odpowiedzi

Mam scene z wymodelowanym otoczeniem. Chce teraz narysowac kilka obrysow splineami, ale tak by krzywe byly rysowane nad tymi wszystkimi modelami, a co za tym idzie widoczne w oknie top z wlaczona widocznoscia tekstur. Mysle, ze najprosciej chyba byloby usawic by krzywe rysowane w oknie top, byly rysowane np na wysokosci 2000 jednostek. No i pytanie. Jak to ustawic ?:) Albo jakis inny sposob by ksztalt krzywych byl widoczny w oteksturowanym widoku, mimo ze znajduje sie pod innymi obiektami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeżeli 3dsmax to można to obejść np tak :

-Tworzysz w oknie Top plane bez żadnych podziałów .

-Przestawiasz go nad scenę i w jego opcjach zmieniasz Visiblity na 0 (dzięki temu będzie przeźroczysty i będziesz mieć prześwit tego co pod nim )

-włączasz snap dla face'ów

-w widoku top spline będą już tworzone na tym plane

 

dziwna metoda ;) ale może zadziałać

nie wiem czy da się w maxie zmienić pozycję nowych obiektów

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności