Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

tworzenie splinow na konkretnej syokosci

Featured Replies

Napisano

Mam scene z wymodelowanym otoczeniem. Chce teraz narysowac kilka obrysow splineami, ale tak by krzywe byly rysowane nad tymi wszystkimi modelami, a co za tym idzie widoczne w oknie top z wlaczona widocznoscia tekstur. Mysle, ze najprosciej chyba byloby usawic by krzywe rysowane w oknie top, byly rysowane np na wysokosci 2000 jednostek. No i pytanie. Jak to ustawic ?:) Albo jakis inny sposob by ksztalt krzywych byl widoczny w oteksturowanym widoku, mimo ze znajduje sie pod innymi obiektami?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 774
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeżeli 3dsmax to można to obejść np tak :

-Tworzysz w oknie Top plane bez żadnych podziałów .

-Przestawiasz go nad scenę i w jego opcjach zmieniasz Visiblity na 0 (dzięki temu będzie przeźroczysty i będziesz mieć prześwit tego co pod nim )

-włączasz snap dla face'ów

-w widoku top spline będą już tworzone na tym plane

 

dziwna metoda ;) ale może zadziałać

nie wiem czy da się w maxie zmienić pozycję nowych obiektów

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.