Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Mam problem natury:

Chcę wyrenderować klocek, na który pada światło i rzuca miękki cień, natomiast chcę mieć w odzielnnym pliku (warstwie) cień i oddzielnym renderowany klocek. Natomiast tło całkowicie białe.

 

Narazie próbowałem zrobić tak:

W render settings wybrałem render elements: shadow, diffuse, lighting, reflection, refraction

 

Dla plane, na który jest rzucany cień klocka w opcjach obiektu wyłączyłem visible to camera

magilla.jpg

 

Póki co takie efekt, czyli nie ma cienia. No i też jest także w warstwie lighting i difuse jest czarne tło... jak zrobić żeby było białe ?

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Pierw renderujesz boxa z odznaczonym "visible to Camera" dzięki czemu będziesz miał cień na plane, a boxa nie będzie.

(na plane możesz użyć shader "matte/shadow/reflection (mi) )

 

następnie renderujesz analogicznie dla boxa.. (plane odznaczasz "visible to camera" box znaczasz .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności