nonameplum Napisano 2 Luty 2010 Napisano 2 Luty 2010 Witam. Mam problem natury: Chcę wyrenderować klocek, na który pada światło i rzuca miękki cień, natomiast chcę mieć w odzielnnym pliku (warstwie) cień i oddzielnym renderowany klocek. Natomiast tło całkowicie białe. Narazie próbowałem zrobić tak: W render settings wybrałem render elements: shadow, diffuse, lighting, reflection, refraction Dla plane, na który jest rzucany cień klocka w opcjach obiektu wyłączyłem visible to camera Póki co takie efekt, czyli nie ma cienia. No i też jest także w warstwie lighting i difuse jest czarne tło... jak zrobić żeby było białe ?
krzyhhh Napisano 2 Luty 2010 Napisano 2 Luty 2010 Pierw renderujesz boxa z odznaczonym "visible to Camera" dzięki czemu będziesz miał cień na plane, a boxa nie będzie. (na plane możesz użyć shader "matte/shadow/reflection (mi) ) następnie renderujesz analogicznie dla boxa.. (plane odznaczasz "visible to camera" box znaczasz .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się