Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam.

Mam problem natury:

Chcę wyrenderować klocek, na który pada światło i rzuca miękki cień, natomiast chcę mieć w odzielnnym pliku (warstwie) cień i oddzielnym renderowany klocek. Natomiast tło całkowicie białe.

 

Narazie próbowałem zrobić tak:

W render settings wybrałem render elements: shadow, diffuse, lighting, reflection, refraction

 

Dla plane, na który jest rzucany cień klocka w opcjach obiektu wyłączyłem visible to camera

magilla.jpg

 

Póki co takie efekt, czyli nie ma cienia. No i też jest także w warstwie lighting i difuse jest czarne tło... jak zrobić żeby było białe ?

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano

Pierw renderujesz boxa z odznaczonym "visible to Camera" dzięki czemu będziesz miał cień na plane, a boxa nie będzie.

(na plane możesz użyć shader "matte/shadow/reflection (mi) )

 

następnie renderujesz analogicznie dla boxa.. (plane odznaczasz "visible to camera" box znaczasz .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.