Ninja Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 Jeśli to zły dział proszę o przeniesienie. Więc, zrobiłem sobie toporek, podobny do tego:(bo mi się spodobał) Mój wygląda tak: I teraz chciałbym pododawać parę szczegółów np. pęknięcia, jakieś znaczki, rysy i otexturować tak jak jest na tamtym screenie. To się robi w zbrushu? Proszę o jakieś wskazówki.
naveth Napisano 8 Luty 2010 Napisano 8 Luty 2010 wygląda, jak displacement i paint zbrushowski.... tutki "sybexa" , "gnomonology" i kingsliena ... Z tego, co wiem tylko po ang. Moim zdaniem bez gruntownej ich znajomości żadne wskazówki nic Ci chyba nie powiedzą.
Ninja Napisano 8 Luty 2010 Autor Napisano 8 Luty 2010 Co to jest displacement? I gdzie znajdę te tutki?
naveth Napisano 8 Luty 2010 Napisano 8 Luty 2010 displacement to te rysy itd... jeśli chodzi o Zbrusha w Polsce to naprawdę trzeba być twardzielem :), bo chyba nie spotkasz nikogo kto nie straciłby więcej czasu na szukanie czego się da w sieci ,niż na samą naukę . nie mówię już o rozkminianiu angielskiego.w pl tylko chyba 3d max ma polską literaturę a pozostałe softy 3D to już dla zawziętych kaskaderów :D zacznij od tego http://www.zbrushcentral.com/ 1
Grave Napisano 8 Luty 2010 Napisano 8 Luty 2010 Zbrush, tutki Klicka: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=35770 A tu mój: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=54036 1
Ninja Napisano 8 Luty 2010 Autor Napisano 8 Luty 2010 Aha. Dzięki. Ja się uczę z angielskich tutoriali, więc z angielskim nie mam problemu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się