Cyanide Napisano 11 Luty 2010 Napisano 11 Luty 2010 Witam. Ostatnio trenuję mentala, co nie powiem nie przychodzi miz wielką łatwością, lae się staram. Temat zakłdam właściwie po to żeby nie zapychać innych wątków swoimi pytaniami, i po to żeby się jakkolwiek zmotywować do roboty (taka tania wymówka) bo z tym chyba u mnie najgorzej.
s_vimes Napisano 12 Luty 2010 Napisano 12 Luty 2010 I kamera sie troszku rozjeżdża szczególnie na pierwszym renderku:)Na początek umieść wszytko co chcesz w tym pokoju i poteksturuj na jeden kolor i powalcz z ustawieniami światła pamietaj aby zrobić troszke jaśniej bo jak potem użyjesz juz docelowych materiałów to ci sie troszk.ę wszystko przyciemni
Cyanide Napisano 13 Luty 2010 Autor Napisano 13 Luty 2010 Potwierdzam jeżeli chodzi o mentala. Co do tej kamery to ustawiłem trochę specyficzny FOV kamery żeby więcej objęła, bo całe pomieszczenie jest troszkę małe, wydaje mi się że o to Ci chodzi. Co do tego żeby najpierw wstawić wszystkie modele -> zrobić oświetlenie -> i dopiero zacząć teksturować, to jest mały problem, bo najpierw zrobiłem prostsze modele i je oteksturowałem, a potem zająłem się dodawaniem reszty typu komputer z którym aktualnie walczę. Monitor i mysz to pestka, ale sama skrzynka mnie wykańcza. Czas na pytania: Pojawił się mały problem, gdy dodaję mapę, która jest ciemna. Dajmy na to standardowa mapa Arch&design skóry, to po renderingu zdaje się być bardzo jasna, szara. A dwa, to pojawia się moje pytanie, odnośnie okna. Czy mam robić jakiś widok za nim czy zostawić białą plamę powstałą po użyciu daylighta? 1
s_vimes Napisano 13 Luty 2010 Napisano 13 Luty 2010 Co do widoczku za oknem to dodaj bedzie ładniej, co do pierwszego pytania to bym na twoim miejscu troche sie pobawił opcją diffuse level 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się