Napisano 11 Luty 201015 l Witam Scenka którą tworzę przedstawia wnętrze pomieszczenie, jako świateł używam VRayLight. Problem polega w zasadzie na tym że nagle z klatki na klatkę czas liczenia light cache'u rośnie z kilku sekund do wielu godzin. Subdivs mam ustawiony na 100, gdy go zmniejszę do 30 problem znika, ale każda klatka jest inaczej naświetlona. Bardzo dziękuję za wszelką pomoc.
Napisano 11 Luty 201015 l Przez "klatki" rozumiem, ze to animacja? Jeśli tak to daj LC żeby się liczyło fly-through. Jeśli natomiast przez "klatki" rozumiesz buckety to posądzam, że w tej konkretnej masz jakiśmateriał z dużą ilością subdivsów, lub może szkło mleczne? Pozdrawiam Szymon
Napisano 12 Luty 201015 l Bardzo dziękuję, pomogło. A tak przy okazji jak zrobić aby VRayLight rzucał cień?? Szukałem jak to zrobić ale u mnie w właściwościach tego światła nie ma opcji "cast shadows".
Napisano 12 Luty 201015 l Znaczy źródłą światła? VrayLight Plane, Sphere lub Dome? Mogę się mylić, ale raczej nie rzucają, i nie mogą; to są tylko źródła.
Napisano 12 Luty 201015 l VrayLight zdecydowanie ma opcję castshadow i jest ona domyślnie włączona. W liście opcji na dole ustawień światła. No i plane light dodatkowo zatrzymuje światło z innych źródeł, a więc rzuca cień w tym drugim znaczeniu...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto