Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

wrzucam moją kolejną prace

 

Modelowanie 3ds max

Rendering vray

 

 

kolor2f.jpg

 

 

sepia2.jpg

 

 

 

 

Pozdrawiam

Rafał

Edytowane przez RaV85
  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Podoba mi się model. Z materiałami i otoczeniem już trochę słabiej. Szkoda, że pierwszego renderu nie podpicowałeś Photoshopem, bo dużo detalu Ci ucieka, a szkoda. Mimo wszystko praca na "+".

Napisano

Materiały niestety nie najlepsze, plus standardowy env+sun również ssie. Dużo lepiej byłoby to oświetlić z HDRki bez słońca żeby wyciągnąć odbicia z tego lakieru. I dodać jakieś zróżnicowanie w otoczeniu. Zobacz jak tu ładnie env wyciąga bryłę:

 

http://postcarbon.pl/wp-content/uploads/2008/01/lokomotywa_parowa.jpg

 

Twoja jest ni to matowa, ni to jakaś taka dziwna. Z materiału niepodobna zupełnie do niczego ;).

Napisano

Jak to vray to pobaw sie troche w GI. Ten render wyglada troche jak z viewportu. Kawal dobrego modelowania, szkoda zeby sie marnowalo. Wykorzystaj renderera i jego mozliwosci.

To czarno-biale lepsze jak juz, ale dodaj w PS chmurki.

Napisano

Sama lokomotywa wydaje sie byc ok ale environment odpusciles sobie zupelnie - a nie dobrze. Uwagi do oswietlenia juz masz powyzej.

Nie wiem czy na tych elementach na kotle za kominem powinny byc takie wygniotki.

Napisano (edytowane)

Dzięki wszystkim za komentarze. Poprawiłem materiały i oświetlenie, otoczenie też trochę zmieniłem.

kolor2f.jpg

 

 

sepia2.jpg

Pozdrawiam

Rafał

Edytowane przez RaV85



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności