Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

wrzucam moją kolejną prace

 

Modelowanie 3ds max

Rendering vray

 

 

kolor2f.jpg

 

 

sepia2.jpg

 

 

 

 

Pozdrawiam

Rafał

Edytowane przez RaV85

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Podoba mi się model. Z materiałami i otoczeniem już trochę słabiej. Szkoda, że pierwszego renderu nie podpicowałeś Photoshopem, bo dużo detalu Ci ucieka, a szkoda. Mimo wszystko praca na "+".

Napisano

Materiały niestety nie najlepsze, plus standardowy env+sun również ssie. Dużo lepiej byłoby to oświetlić z HDRki bez słońca żeby wyciągnąć odbicia z tego lakieru. I dodać jakieś zróżnicowanie w otoczeniu. Zobacz jak tu ładnie env wyciąga bryłę:

 

http://postcarbon.pl/wp-content/uploads/2008/01/lokomotywa_parowa.jpg

 

Twoja jest ni to matowa, ni to jakaś taka dziwna. Z materiału niepodobna zupełnie do niczego ;).

Napisano

Jak to vray to pobaw sie troche w GI. Ten render wyglada troche jak z viewportu. Kawal dobrego modelowania, szkoda zeby sie marnowalo. Wykorzystaj renderera i jego mozliwosci.

To czarno-biale lepsze jak juz, ale dodaj w PS chmurki.

Napisano

Sama lokomotywa wydaje sie byc ok ale environment odpusciles sobie zupelnie - a nie dobrze. Uwagi do oswietlenia juz masz powyzej.

Nie wiem czy na tych elementach na kotle za kominem powinny byc takie wygniotki.

Napisano

Podoba mi się model, ale render to lipa, a szkoda... Ja bym to widział mniej więcej tak: (jak co to usuwam)

one.jpg

Napisano
  • Autor

Dzięki wszystkim za komentarze. Poprawiłem materiały i oświetlenie, otoczenie też trochę zmieniłem.

kolor2f.jpg

 

 

sepia2.jpg

Pozdrawiam

Rafał

Edytowane przez RaV85

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności