Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam taki problem:

Przykładowo: mam obiekt tylu cylinder i zlinkowany do niego obiekt Dummy, następnie robię trzeci obiekt tylu Box. Teraz korzystam z Wire Parameters i chce żeby Box był połączony Wire Parameter z Dummy, w ten sposób że jak obracam cylindrem, a co za tym idzie (Link) Dummy się porusza, to odpowiednio Box powinien się obracać, jednak nie działa mi to w ten sposób. Jak ruszam bezpośrednio Dummy'm to Box też się obraca, jednak jak obracam Cylinderm - Dummy się obraca a Box stoi w miejscu... wie ktoś jak to poprawnie wykonać?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Widzisz.. problem się rozbija o ten link.

Wizualnie jest niby ok... bo kręcisz cylindrem i dummy lata do okoła niego bo jest przylinkowany. Jednak to tylko wrażenie wizualne. Jak otworzysz sobie krzywe animacyjne to zobaczysz, że podlinkowany obiekt się porusza, jednak jego krzywe stoją nieruchomo.. od strony animacyjnej - stoi w miejscu. Jego gizmo transformacji się nie zmienia. A w wire parameters odwołałeś się do gizma transformacji - do rotacji obiektu. A skoro rotacja się nie zmienia na krzywych to nie działa.

 

Jak to obejść.. założę się, że sposobów jest wiele i pewno kilka by się sprawdziło. Przeważnie wykożystując obejście przez jakiś dodatkowy parametr współdzielony przez oba obiekty, który pozwoli złamać to nieszczęsne powiązanie typu link.

Napisano

Kris przez to chciał Ci powiedziec ze funkcja link pozwala jedynie na przylinkowanie pupy do krzesła w poszukiwaniu lepszego rozwiązania ;) ale w sumie na koncu podał Ci je, więc mój post potraktuj raczej humorystycznie ;)

Napisano

Jak to obejść.. założę się, że sposobów jest wiele i pewno kilka by się sprawdziło. Przeważnie wykożystując obejście przez jakiś dodatkowy parametr współdzielony przez oba obiekty, który pozwoli złamać to nieszczęsne powiązanie typu link.

 

hm.... niby pomocne, jednak dalej nie wiem jak to zrobić...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności