greg00 Napisano 12 Luty 2010 Napisano 12 Luty 2010 mam taki problem: Przykładowo: mam obiekt tylu cylinder i zlinkowany do niego obiekt Dummy, następnie robię trzeci obiekt tylu Box. Teraz korzystam z Wire Parameters i chce żeby Box był połączony Wire Parameter z Dummy, w ten sposób że jak obracam cylindrem, a co za tym idzie (Link) Dummy się porusza, to odpowiednio Box powinien się obracać, jednak nie działa mi to w ten sposób. Jak ruszam bezpośrednio Dummy'm to Box też się obraca, jednak jak obracam Cylinderm - Dummy się obraca a Box stoi w miejscu... wie ktoś jak to poprawnie wykonać?
Kris_R Napisano 12 Luty 2010 Napisano 12 Luty 2010 Widzisz.. problem się rozbija o ten link. Wizualnie jest niby ok... bo kręcisz cylindrem i dummy lata do okoła niego bo jest przylinkowany. Jednak to tylko wrażenie wizualne. Jak otworzysz sobie krzywe animacyjne to zobaczysz, że podlinkowany obiekt się porusza, jednak jego krzywe stoją nieruchomo.. od strony animacyjnej - stoi w miejscu. Jego gizmo transformacji się nie zmienia. A w wire parameters odwołałeś się do gizma transformacji - do rotacji obiektu. A skoro rotacja się nie zmienia na krzywych to nie działa. Jak to obejść.. założę się, że sposobów jest wiele i pewno kilka by się sprawdziło. Przeważnie wykożystując obejście przez jakiś dodatkowy parametr współdzielony przez oba obiekty, który pozwoli złamać to nieszczęsne powiązanie typu link.
jaras Napisano 12 Luty 2010 Napisano 12 Luty 2010 Kris przez to chciał Ci powiedziec ze funkcja link pozwala jedynie na przylinkowanie pupy do krzesła w poszukiwaniu lepszego rozwiązania ;) ale w sumie na koncu podał Ci je, więc mój post potraktuj raczej humorystycznie ;)
greg00 Napisano 15 Luty 2010 Autor Napisano 15 Luty 2010 Jak to obejść.. założę się, że sposobów jest wiele i pewno kilka by się sprawdziło. Przeważnie wykożystując obejście przez jakiś dodatkowy parametr współdzielony przez oba obiekty, który pozwoli złamać to nieszczęsne powiązanie typu link. hm.... niby pomocne, jednak dalej nie wiem jak to zrobić...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się