Napisano 13 Luty 201015 l Witam, mam pewien kłopot z teksturą, otóż nałożyłem na obiekt modyfikator UVW Map, gdyż standardowe ułożenie tekstury było nieprawidłowe, zmapowałem sobie odpowiednio i na renderze tekstura jest mocno rozmyta, w czym problem? W Viewporcie wszystko wygląda dobrze, dodam jeszcze, że tekstura jest bardzo dobrej jakości, ma ok. 3000px na dłuższym boku. O co chodzi? (Widoczne są 3 boxy, problem występuje tylko na tym z UVW Map)
Napisano 14 Luty 201015 l a materiał jest identyczny na wszystkich boxach ? jeżeli nie to sprawdź jakie masz filtrowanie tekstury a jeżeli wszędzie jest ten sam to nie mam bladego pojęcia.
Napisano 14 Luty 201015 l Mapowania różnej wielkości na poszczególnych boxach - najlepiej jak 1 teksel = 1 piksel. No i trzeba zachowywać proporcje mapownia takie jakie ma tekstura. Dodatkowo obniżenie bluringu tekstury do 0,1 albo nawet niżej może nieco pomóc.
Napisano 14 Luty 201015 l Autor Rozmycie było tak wielkie głównie dlatego, że właśnie proporcje mapowania były inne niż proporcje samej tekstury, ale zmniejszenie bluringu dało wyśmienity efekt, nie wiedziałem o tym. Dzięki
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto