Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam pewien kłopot z teksturą, otóż nałożyłem na obiekt modyfikator UVW Map, gdyż standardowe ułożenie tekstury było nieprawidłowe, zmapowałem sobie odpowiednio i na renderze tekstura jest mocno rozmyta, w czym problem? W Viewporcie wszystko wygląda dobrze, dodam jeszcze, że tekstura jest bardzo dobrej jakości, ma ok. 3000px na dłuższym boku. O co chodzi?

 

viewport.jpg

renderyn.jpg

 

(Widoczne są 3 boxy, problem występuje tylko na tym z UVW Map)

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

a materiał jest identyczny na wszystkich boxach ? jeżeli nie to sprawdź jakie masz filtrowanie tekstury

 

a jeżeli wszędzie jest ten sam to nie mam bladego pojęcia.

Napisano

Mapowania różnej wielkości na poszczególnych boxach - najlepiej jak 1 teksel = 1 piksel. No i trzeba zachowywać proporcje mapownia takie jakie ma tekstura. Dodatkowo obniżenie bluringu tekstury do 0,1 albo nawet niżej może nieco pomóc.

Napisano

Rozmycie było tak wielkie głównie dlatego, że właśnie proporcje mapowania były inne niż proporcje samej tekstury, ale zmniejszenie bluringu dało wyśmienity efekt, nie wiedziałem o tym. Dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności