Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam pewien kłopot z teksturą, otóż nałożyłem na obiekt modyfikator UVW Map, gdyż standardowe ułożenie tekstury było nieprawidłowe, zmapowałem sobie odpowiednio i na renderze tekstura jest mocno rozmyta, w czym problem? W Viewporcie wszystko wygląda dobrze, dodam jeszcze, że tekstura jest bardzo dobrej jakości, ma ok. 3000px na dłuższym boku. O co chodzi?

 

viewport.jpg

renderyn.jpg

 

(Widoczne są 3 boxy, problem występuje tylko na tym z UVW Map)

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 950
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a materiał jest identyczny na wszystkich boxach ? jeżeli nie to sprawdź jakie masz filtrowanie tekstury

 

a jeżeli wszędzie jest ten sam to nie mam bladego pojęcia.

Napisano

Mapowania różnej wielkości na poszczególnych boxach - najlepiej jak 1 teksel = 1 piksel. No i trzeba zachowywać proporcje mapownia takie jakie ma tekstura. Dodatkowo obniżenie bluringu tekstury do 0,1 albo nawet niżej może nieco pomóc.

Napisano
  • Autor

Rozmycie było tak wielkie głównie dlatego, że właśnie proporcje mapowania były inne niż proporcje samej tekstury, ale zmniejszenie bluringu dało wyśmienity efekt, nie wiedziałem o tym. Dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności