Majas Napisano 16 Luty 2010 Napisano 16 Luty 2010 Witam Mam taki problem w maxie, bo podczas bakingu na modelu LP pojawia sie nowa nie wygenerowana przezemnia mapka uv. A wcześniej zapisałem mape uv na innym foldeże jak i w standardowym maxowskim foldeże. I własnie drapie sie po głowie i nie wiem o co chodzi próbowałem jakoś załadować moją uvke wlasnie zamiast tej automatycznie wygenerowanej i zonk. Ogolnie próbuje zbakingować postać mój max to 2009 (32b). Jak ktoś wie o co chodzi w tych sprawach prosze o pomoc z góry dzięki.
Wray Napisano 16 Luty 2010 Napisano 16 Luty 2010 Przestaw sobie w RTT na opcje Use Existing Channel zamiast Use Automatic Unwrap.
Majas Napisano 16 Luty 2010 Autor Napisano 16 Luty 2010 (edytowane) Już wszystko gra. Dzięki za pomoc Edytowane 17 Luty 2010 przez Majas
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się