Plugawiciel Napisano 16 Luty 2010 Napisano 16 Luty 2010 moje 2 ostanie modele Rosyjski serwisant mechów 5k tri ZB,max ,PS teraz jak na niego patrze to strasznie mi sie nie podoba ,smutny jakis i model z dzisiaj 4,1k tri ZB,max ,Ps
Ania Napisano 16 Luty 2010 Napisano 16 Luty 2010 Ten pan wyżej ma dziwnie bladą twarz (czerwoną między nosem a policzkami, zamiast np. na policzkach i nosie) Chłopiec bardzo fajny.
Ferrum Napisano 17 Luty 2010 Napisano 17 Luty 2010 Sierp i młot u Borysa ;) powinien chyba być tez lekko przybrudzony a tak ma całą klatę w smarach a sierp i młot nieruszony niczym idee Lenina :) no i rękawice chyba lepiej gdyby były czarne/brązowe. Pozdrowionka!
Eric_Draven Napisano 17 Luty 2010 Napisano 17 Luty 2010 skóra na pierwszym jes strasznie blada, wygląda jak trup, i to kilkudniowy. Drugi świetny ale widać też tendencje do białej skóry miejscami.
Plugawiciel Napisano 22 Luty 2010 Autor Napisano 22 Luty 2010 Ania - ta bladosc jest spowodowany tym ze skolapem oswietlenie :/ texturka jest bardziej żywa w rzeczywistości Eric_Draven - czyli generalnie unikac bialosci na skórze ?
Eric_Draven Napisano 22 Luty 2010 Napisano 22 Luty 2010 jak wszystko w game arcie "to zależy.." W wypadku drugiej postaci pasuje do stylistyki i jest spoko. Ale ogólnie biała skóra kojarzy się z trupami. Raczej wariacje w kolorze nie jasności. Jeśli już w jasności to tylko trochę żeby wyciągnąć bryle twarzy. Czerni też unikaj ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się