Napisano 16 Luty 201015 l moje 2 ostanie modele Rosyjski serwisant mechów 5k tri ZB,max ,PS teraz jak na niego patrze to strasznie mi sie nie podoba ,smutny jakis i model z dzisiaj 4,1k tri ZB,max ,Ps
Napisano 16 Luty 201015 l Ten pan wyżej ma dziwnie bladą twarz (czerwoną między nosem a policzkami, zamiast np. na policzkach i nosie) Chłopiec bardzo fajny.
Napisano 17 Luty 201015 l Sierp i młot u Borysa ;) powinien chyba być tez lekko przybrudzony a tak ma całą klatę w smarach a sierp i młot nieruszony niczym idee Lenina :) no i rękawice chyba lepiej gdyby były czarne/brązowe. Pozdrowionka!
Napisano 17 Luty 201015 l skóra na pierwszym jes strasznie blada, wygląda jak trup, i to kilkudniowy. Drugi świetny ale widać też tendencje do białej skóry miejscami.
Napisano 22 Luty 201015 l Autor Ania - ta bladosc jest spowodowany tym ze skolapem oswietlenie :/ texturka jest bardziej żywa w rzeczywistości Eric_Draven - czyli generalnie unikac bialosci na skórze ?
Napisano 22 Luty 201015 l jak wszystko w game arcie "to zależy.." W wypadku drugiej postaci pasuje do stylistyki i jest spoko. Ale ogólnie biała skóra kojarzy się z trupami. Raczej wariacje w kolorze nie jasności. Jeśli już w jasności to tylko trochę żeby wyciągnąć bryle twarzy. Czerni też unikaj ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto