Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Sofa


ari007

Rekomendowane odpowiedzi

Serwus. Już jakiś czas bawię się w maxie, obecnie 2009, ale głównie modelowałem sobie różne przedmioty i nadszedł czas na opanowanie teksturowania i renderingu (w sumie po każdym modelingu nakładałem tekstury metodą prób i błędów ale nigdy nie osiągnałem realistycznego rezultatu, tymbardziej, że rendering wyglądał tak, że nadałem nazwe jpga i ogólną rozdzielczość obrazu;) ). Jeśli możecie to podpowiedzcie jak mogę na takiej sofie ustawić teksturę żeby nie było jakiś rozciągnięć i jakie jej nadać wartości w jakiś ustawieniach, żeby wyglądała realistycznie, oczywiście jeszcze prośba o ustawienie renderingu... No chyba, że na realistyczny wygląd składa się coś jeszcze to proszę o jakiś rady. Z góry dzięki za pomoc. Pozdro

Edytowane przez ari007
Zły tytuł postu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

A co według Ciebie jest w tym modelu do poprawy? Trochę nad nim siedziałem i wydawał mi sie dobry (nie idealny) ale dobrze nadający się by przejść do nastepnego kroku - teksturowania. Dobrze, że zwróciłeś uwagę, tylko proszę określ bardziej co jest do poprawy i najlepiej jak to poprawić;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie nieżyciowa ta kanapa. Oparcie jest tak jakby nie przytwierdzone do siedziska, generalnie dziwne. Jak ktoś siądzie to żeby się oprzeć bedzie miał nogi w powietrzu, bo za długie siedzisko. Do tego przy tym rozstawie kanapa załamie się w połowie pod kimś cięższym. Szwy są na środku i bedą uwierały w "siedzenie" :P

Lepiej zrób jakąś ze zdjęcia, bo ta jakby z głowy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja, robiłem ją z głowy i w sumie miałabyć taka troche futurystyczna - niekoniecznie uzyteczna:P Bo to w sumie nie jest zlecenie tylko bardziej jakaś moja wizja. Oczywiście przeglądałem kilka podobnych kanap i stworzyłem taką.. Poprostu poduszki są za wąskie (bo powinny być dużo grubszę i zniwelowały by taką odległość do oparcia). Bo w domu też mam taka kanape że gdyby nie poduszki to można by leżeć na tej kanapie. Co do połączenia oparcia z elementem na którym się siedzi to są 2 elementy i rzeczywiście troche nie dokładnie nałożyłem. O szwy własnie tez miałem pytać.. tzn o wgłębienia na kanapie.. jak je dobrze zrobić? bo ja poprostu obniżyłem poligony i przez to są one tak szerokie i dziwne. Następne pytanie które mi sie od razu nasuneło to jak modelujecie takie kanapy? box + modyfikatory? czy moze łatami albo NURBs? ja modelowałem tą pierwszą bo w sumie pozostałych jeszcze nie ogarnałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności