Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Siema;D dawno nic nie zamieszczalem na forum (ogolnie to dopiero moja druga

 

grafika;P). Dobra, do rzeczy: cały pojazd został wymodelowany w 3ds max'ie 2009, a

 

materialy przez v-ray. Wykonczenie oczywiscie za pomoca photoshop'a CS3. Chciałem

 

oddac postapokaliptyczny klimat (czy mi sie udalo to sami juz ocencie) w którym

 

ludzie przeniesli sie do ogromnych pojazdow w poszukiwaniu wody i ocalałego życia

 

(coś w stylu arki, tylko ze ma kółka i jezdzi po pustyni). Być moze wizja troche

 

naciagana, bo wiele jest takich rysunkow, ale chcialm cos dodac od siebie;). Jedno co

 

mnie boli w tej grafice to koła (jak widzicie sa one praktycznie pierwszoplanowe i

 

jako pierwsze rzucaja sie w oczy), nie sa realistyczne, bo nie wiem jak zrobic efekt

 

uginania sie opony pod naciskiem tego kolosa, jak macie jakies pomysly jak to zrobic,

 

to zachecam do podzielenia sie ta wiedza;) no i poza tym jak zrobic taka spekana ziemie?

 

monster800.jpg

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wogole nie widac wielkosci tego kolosa, bo nie ma zadnego punktu odniesienia zeby zobaczyc jego "potężność" ;) a oponki bym proponowal poprostu wymodelowac vertexami ladnie "balony" na dole oponki i tyle ;)

Napisano
  • Autor

Ja myślalem nad zastosowanie push'a bo zabawa vertexami zazwyczaj konczy sie (przynajmniej u mnie) pofaldowana powierzchnia;) chociaz sprobuje. A co do punktu odniesienia chce wkleic tam czlowieka opartego o kolo i jakas drabine do wchodzenia na poklad. Bo nie wiem jak inaczej oddac wielkosc na pustkowiu:P

Napisano
  • Autor

A tutaj zamieszczam moja arke po malych przerobkach, nie wiem czy czlowiek nie jest za maly... no ale w koncu to ma byc gigant;) i co o tym sądzicie?

nie_scalone_monster2_maly.jpg

Napisano

Dym fajny :) ale moglby sie ciagnac bardziej, potezny "samochod" to i kopcic musi porzadnie :) a czlowiek ledwo sie rzuca w oczy...chwile mi zajelo znalezienie go, jakos to popraw.

 

Tak wogole to dziwna tekstura na pojezdzie...tylne kolo masz zamiar polaczyc z caloscia ;) ? bo jak narazie to jedzie sobie za pojazdem ;)

Napisano
  • Autor

To ujecie kamery moze troche zmylic z tymi tylnymi kolami, poniewaz sa one polaczone z reszta podwozia delikatna stelazowa konstrukcja, ktorej tutaj nie widac;P ale jutro zrobie zrzut projektu:) a z gosciem cos sie zrobi, choc nie wiem jeszcze jakie kolorki mu dac i w ktorym miejscu usadzic...

 

A oto ten projekt

arka_rzuty.jpg

Edytowane przez maury

Napisano

jak dla mnie to ta konstrukcja tylnego koła załamała by się po 10metrach przy takim oddaleniu koła i takiej 'domniemanej' masie twojego pojazdu. co do spłaszczenia koła to polecam FFD 4x4x4 modifier - oszczędzi czas dłubania vertexami (tak mi się wydaje). popracowałbym też nad teksturą samego pojazu i (żeby uwydatnić wielkość kolosa) dodał np wyschnięte, poprzewracane, połamane drzewa do otoczenia bo człowieczka w ogóle nie widać.

 

pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

musialem tak oddalic kola zeby byla jakas mozliwosc skrecania, wiadomo ze pod wzgledami technicznymi takie cos by nie mialo prawa bytu;P mam zamiar popracowac nad otoczeniem i pewnie dodam jeszcze jakies drzewa. Dzieki za rade;)

Napisano
  • Autor

Mam dość spory problem z importem obiektu do 3ds maxa, mam wersje maxa z pluginem vue 7 xStream. Niestety nie wiem jak ekportowac scene z vue do maxa z zachowaniem textur, atmosfery i ogolnie ekosystemu. Sam teren w 3ds maxie otwieram bez problemu niestety przy renderingu wychodza mi szare skaly z bialym tlem; co zrobić aby cały projekt łącznie z materiałami przeniesc z vue do 3ds maxa?

 

I jeszcze jedno pytanie odnosnie renderigu w 3ds maxie, moja arka jest pokryta materialem z v-ray'a i (tak mi sie zdaje) nie moze renderowac materiałow z vue, natomiast jezeli przelacze z v-ray na mental ray to pojawia sie atmosfera z vue ale jest problem z v-ray... o co chodzi?

 

Myslalem nad exportem calej arki do rozszerzenia *.obj ale te pliki nie sa otwierane w vue...

 

sorki za zdublowany post:)

Edytowane przez maury

Napisano
  • Autor

No ostatnio troche robilem w vue, okazalo sie ze odczytuje rozszerzenie .obj;P tylko nie wiem jak przeniesc materialy; wyszlo mi cos takiego:monster_z_terenem.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.