Skocz do zawartości

postapokaliptyczna arka


maury

Rekomendowane odpowiedzi

Siema;D dawno nic nie zamieszczalem na forum (ogolnie to dopiero moja druga

 

grafika;P). Dobra, do rzeczy: cały pojazd został wymodelowany w 3ds max'ie 2009, a

 

materialy przez v-ray. Wykonczenie oczywiscie za pomoca photoshop'a CS3. Chciałem

 

oddac postapokaliptyczny klimat (czy mi sie udalo to sami juz ocencie) w którym

 

ludzie przeniesli sie do ogromnych pojazdow w poszukiwaniu wody i ocalałego życia

 

(coś w stylu arki, tylko ze ma kółka i jezdzi po pustyni). Być moze wizja troche

 

naciagana, bo wiele jest takich rysunkow, ale chcialm cos dodac od siebie;). Jedno co

 

mnie boli w tej grafice to koła (jak widzicie sa one praktycznie pierwszoplanowe i

 

jako pierwsze rzucaja sie w oczy), nie sa realistyczne, bo nie wiem jak zrobic efekt

 

uginania sie opony pod naciskiem tego kolosa, jak macie jakies pomysly jak to zrobic,

 

to zachecam do podzielenia sie ta wiedza;) no i poza tym jak zrobic taka spekana ziemie?

 

monster800.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Wogole nie widac wielkosci tego kolosa, bo nie ma zadnego punktu odniesienia zeby zobaczyc jego "potężność" ;) a oponki bym proponowal poprostu wymodelowac vertexami ladnie "balony" na dole oponki i tyle ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślalem nad zastosowanie push'a bo zabawa vertexami zazwyczaj konczy sie (przynajmniej u mnie) pofaldowana powierzchnia;) chociaz sprobuje. A co do punktu odniesienia chce wkleic tam czlowieka opartego o kolo i jakas drabine do wchodzenia na poklad. Bo nie wiem jak inaczej oddac wielkosc na pustkowiu:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dym fajny :) ale moglby sie ciagnac bardziej, potezny "samochod" to i kopcic musi porzadnie :) a czlowiek ledwo sie rzuca w oczy...chwile mi zajelo znalezienie go, jakos to popraw.

 

Tak wogole to dziwna tekstura na pojezdzie...tylne kolo masz zamiar polaczyc z caloscia ;) ? bo jak narazie to jedzie sobie za pojazdem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

To ujecie kamery moze troche zmylic z tymi tylnymi kolami, poniewaz sa one polaczone z reszta podwozia delikatna stelazowa konstrukcja, ktorej tutaj nie widac;P ale jutro zrobie zrzut projektu:) a z gosciem cos sie zrobi, choc nie wiem jeszcze jakie kolorki mu dac i w ktorym miejscu usadzic...

 

A oto ten projekt

arka_rzuty.jpg

Edytowane przez maury
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie to ta konstrukcja tylnego koła załamała by się po 10metrach przy takim oddaleniu koła i takiej 'domniemanej' masie twojego pojazdu. co do spłaszczenia koła to polecam FFD 4x4x4 modifier - oszczędzi czas dłubania vertexami (tak mi się wydaje). popracowałbym też nad teksturą samego pojazu i (żeby uwydatnić wielkość kolosa) dodał np wyschnięte, poprzewracane, połamane drzewa do otoczenia bo człowieczka w ogóle nie widać.

 

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musialem tak oddalic kola zeby byla jakas mozliwosc skrecania, wiadomo ze pod wzgledami technicznymi takie cos by nie mialo prawa bytu;P mam zamiar popracowac nad otoczeniem i pewnie dodam jeszcze jakies drzewa. Dzieki za rade;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Mam dość spory problem z importem obiektu do 3ds maxa, mam wersje maxa z pluginem vue 7 xStream. Niestety nie wiem jak ekportowac scene z vue do maxa z zachowaniem textur, atmosfery i ogolnie ekosystemu. Sam teren w 3ds maxie otwieram bez problemu niestety przy renderingu wychodza mi szare skaly z bialym tlem; co zrobić aby cały projekt łącznie z materiałami przeniesc z vue do 3ds maxa?

 

I jeszcze jedno pytanie odnosnie renderigu w 3ds maxie, moja arka jest pokryta materialem z v-ray'a i (tak mi sie zdaje) nie moze renderowac materiałow z vue, natomiast jezeli przelacze z v-ray na mental ray to pojawia sie atmosfera z vue ale jest problem z v-ray... o co chodzi?

 

Myslalem nad exportem calej arki do rozszerzenia *.obj ale te pliki nie sa otwierane w vue...

 

sorki za zdublowany post:)

Edytowane przez maury
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności