szycha Napisano 30 Kwiecień 2004 Share Napisano 30 Kwiecień 2004 Mam takie pytanko czy da sie tak zrobić Mam obiekt w maxie taki guziczek + extrude text wypalam teksture. teraz chciałbym usunąc z siatki vertexy texstu. żeby zmniejszyć ilość vertex i polygon i obłożyć ten obiekt teksturą wypaloną z napisami czy jest to do zrobienia?? Chodzi mi o to aby tezt był widoczny tylko na teksturze ale siatki owego tekstu żeby nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szycha Napisano 30 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 30 Kwiecień 2004 więc tak dokładnie zależy mi na małej ilości vertexów i poly zrobiłam taki guziczek nad nim wytłoczony tekst z krzywej. potem to połączyłem i wypaliłem teksturę. moje pytanie brzmi tak czy istnieje możliwość nałorzenia tej wypalonej tekstury z napisami na guziczek z którego usunę werexy napisu gdyż jest ich dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 30 Kwiecień 2004 Share Napisano 30 Kwiecień 2004 a nie latwiej zrobic obiekt od nowa? ew zastosowac mape na obiekcie z wczesnijszej fazy przed dodaniem tekstu do geometrii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szycha Napisano 30 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 30 Kwiecień 2004 Nie wiem gdzie sie wybiera mapowanie plenar z ciemny bo ja rczkuje jeszcze w 3dmax\'ie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się