Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Specyfikacja Maya 8.5

Zbrush 3.5 r2

Mam problem z importem pliku .ma z ZBrush`a do Maya.

1. Tworzę obiekt w Maya.

2. Importuję go do ZBrusha, poddaje obróbce, tworzę displacement mapę.

3. Schodzę do SDiv 1 i exportuję obiekt w formacie .ma

4. Otwierając plik z Zbrusha wyskakuje mi taki oto błą. O ile dobrze wyczytalem w logu chodzi o złą wersje.

Jak rozwiązać ten problem, jaką wersje Maya należy posiadac?

Proszę o pomoc.

maya1.th.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Użyj formatu OBJ, wypuść sobie po prostu displacement i color mapy oraz geometrię.

maya ascii faktycznie bywa zależna od wersji Maya, czasami bardzo kaprysi i ogólnie jest to troszkę kiepski format do przenoszenia geometrii między aplikacjami. OBJ jest stabilny i pewny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności