Napisano 25 Luty 201015 l Specyfikacja Maya 8.5 Zbrush 3.5 r2 Mam problem z importem pliku .ma z ZBrush`a do Maya. 1. Tworzę obiekt w Maya. 2. Importuję go do ZBrusha, poddaje obróbce, tworzę displacement mapę. 3. Schodzę do SDiv 1 i exportuję obiekt w formacie .ma 4. Otwierając plik z Zbrusha wyskakuje mi taki oto błą. O ile dobrze wyczytalem w logu chodzi o złą wersje. Jak rozwiązać ten problem, jaką wersje Maya należy posiadac? Proszę o pomoc.
Napisano 26 Luty 201015 l Autor Zależy mi na .ma ponieważ chcę osiagnąć to co pokazuje ten Pan: http://www.pixologic.com/docs/index.php/Scott_Spencer
Napisano 26 Luty 201015 l Użyj formatu OBJ, wypuść sobie po prostu displacement i color mapy oraz geometrię. maya ascii faktycznie bywa zależna od wersji Maya, czasami bardzo kaprysi i ogólnie jest to troszkę kiepski format do przenoszenia geometrii między aplikacjami. OBJ jest stabilny i pewny.
Napisano 26 Luty 201015 l podczas importu, albo otwierania jakiejś sceny zaznacz Ignore Maya version, może pomoże.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto