nemesis_88 Napisano 25 Luty 2010 Napisano 25 Luty 2010 Specyfikacja Maya 8.5 Zbrush 3.5 r2 Mam problem z importem pliku .ma z ZBrush`a do Maya. 1. Tworzę obiekt w Maya. 2. Importuję go do ZBrusha, poddaje obróbce, tworzę displacement mapę. 3. Schodzę do SDiv 1 i exportuję obiekt w formacie .ma 4. Otwierając plik z Zbrusha wyskakuje mi taki oto błą. O ile dobrze wyczytalem w logu chodzi o złą wersje. Jak rozwiązać ten problem, jaką wersje Maya należy posiadac? Proszę o pomoc.
nemesis_88 Napisano 26 Luty 2010 Autor Napisano 26 Luty 2010 Zależy mi na .ma ponieważ chcę osiagnąć to co pokazuje ten Pan: http://www.pixologic.com/docs/index.php/Scott_Spencer
Kroopson Napisano 26 Luty 2010 Napisano 26 Luty 2010 Użyj formatu OBJ, wypuść sobie po prostu displacement i color mapy oraz geometrię. maya ascii faktycznie bywa zależna od wersji Maya, czasami bardzo kaprysi i ogólnie jest to troszkę kiepski format do przenoszenia geometrii między aplikacjami. OBJ jest stabilny i pewny.
bartolomeo Napisano 26 Luty 2010 Napisano 26 Luty 2010 podczas importu, albo otwierania jakiejś sceny zaznacz Ignore Maya version, może pomoże.
nemesis_88 Napisano 1 Marzec 2010 Autor Napisano 1 Marzec 2010 Dziękuję wam za pomoc, jak znajdę chwilkę czasu to się tym zajmę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się