Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Specyfikacja Maya 8.5

Zbrush 3.5 r2

Mam problem z importem pliku .ma z ZBrush`a do Maya.

1. Tworzę obiekt w Maya.

2. Importuję go do ZBrusha, poddaje obróbce, tworzę displacement mapę.

3. Schodzę do SDiv 1 i exportuję obiekt w formacie .ma

4. Otwierając plik z Zbrusha wyskakuje mi taki oto błą. O ile dobrze wyczytalem w logu chodzi o złą wersje.

Jak rozwiązać ten problem, jaką wersje Maya należy posiadac?

Proszę o pomoc.

maya1.th.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Użyj formatu OBJ, wypuść sobie po prostu displacement i color mapy oraz geometrię.

maya ascii faktycznie bywa zależna od wersji Maya, czasami bardzo kaprysi i ogólnie jest to troszkę kiepski format do przenoszenia geometrii między aplikacjami. OBJ jest stabilny i pewny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności