Adramel Napisano 8 Marzec 2010 Share Napisano 8 Marzec 2010 Witam Animuje postać(biped) trzymającą w obu dłoniach ołówek(za końce). Mam problem z synchronizowaniem ruchów ręki z ołówkiem. O ile z jedną dłonią nie mam problemów, bo po prostu linkuje ołówek do dłoni, to nie wiem co zrobić z druga dłonią. Probowałem ręcznie ustawiać animacje drugiej ręki by pasowała do ruchów piewszej z ołówkiem, ale b.ciężko uzyskać dobry efekt. Końcówka ołówka w drugiej dłoni "pływa", nie synchronizuje się z ręką. Jest jakiś sposób by przylinkować ołówek do obu dłoni, albo może przylinkowac dłoń do ołówka, bez zmieniania hierarchii bipeda? Tak by dłoń była równoczesnie przylinkowana do ramienia i ołówka? Jakiś inny sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3D man Napisano 8 Marzec 2010 Share Napisano 8 Marzec 2010 Nie jestem w tej chwili przy maxsie, ale możesz spróbować: Przekonwertować dłoń bipeda do Poly (ppm > convert to > editable poly) Kliknij attach i potem kliknij na ołówek. P.S. ppm to prawy klawisz myszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 8 Marzec 2010 Share Napisano 8 Marzec 2010 3d man, taka nastepna rada, nie pisz na tematy o ktorych nie masz pojecia. po drugie ppm to prawy przycisk mychy, nie prawy klawisz ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3D man Napisano 8 Marzec 2010 Share Napisano 8 Marzec 2010 mirach nie rozumiem o co ci chodzi... A poza tym to co napisałem działa!!! Nie chcę ci dać minus rep. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 8 Marzec 2010 Share Napisano 8 Marzec 2010 mirach nie rozumiem o co ci chodzi... A poza tym to co napisałem działa!!! Nie chcę ci dać minus rep. Ta, dziala, dziala juz to widze, linkowanie obiektow do bipeda za pomoca attach yeaa! 3d man prosta zasada, nie wiesz, nie pisz i nie wprowadzaj ludzi w blad... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 8 Marzec 2010 Share Napisano 8 Marzec 2010 Nie chcę ci dać minus rep. minus repa za to ze ci napisalem ze piszesz bzdury? wal smialo :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdeno Napisano 8 Marzec 2010 Share Napisano 8 Marzec 2010 dostać od Ciebie minusa to jak plusa ;) 3D... 3D... 3D... 3Dópa trochę pokory młody 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adramel Napisano 9 Marzec 2010 Autor Share Napisano 9 Marzec 2010 Nie jestem w tej chwili przy maxsie, ale możesz spróbować: Przekonwertować dłoń bipeda do Poly (ppm > convert to > editable poly) Kliknij attach i potem kliknij na ołówek. P.S. ppm to prawy klawisz myszy Ołowek gdzies znika. Po za tym, ołówek jest już członkiem hierarchii drugiej dłoni, musi poruszać (jakoś) pierwszą dłonią... Jak go przyataczuje(i nie zniknie) to stanie się cześcia dłoni, i straci "połączenie" z drugą dłonią. A ja potrzebuje zsynchronizowac ruchy drugiej dłoni za pomoca ołówka trzymanego w dłoni pierwszej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się