Ukko Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 Potrzebuję zrobić animację szkła na ciemnym (czarnym) tle. Są oczywiście źródła światła, ale szkło wychodzi prawie niewidoczne, widać tylko refrację światła na niektórych częściach. Nic nie daje Caustics ani zwiększanie raydepth. Czy ktoś ma pojęcie jak do tego podejść. Chce mieć szkło wyraźnie odcinające się od czarnego tła.
Ukko Napisano 12 Marzec 2010 Autor Napisano 12 Marzec 2010 W załączniku plik o którym mowa. W zamian za pomoc udzielam modelu kufelka do dowolnego wykorzystania :)
dac77 Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 Książki o fotografii i rozdział o fotografowaniu szkła. Trudny temat ale są i trudniejsze.
Reanimator Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 Dokladnie. Musisz pokazac krawedzie szkla. Robilem sobie niewadno testy, m.in. taki (ten szum to wynik krotkiego czasu renderingu): Musisz po bokach ustawic dwie jasne plaszczyzny, tak, zeby odbijaly sie na krawedziach szkla. Dodatkowo mozesz podswietlic tlo.
Ukko Napisano 14 Marzec 2010 Autor Napisano 14 Marzec 2010 No ładnie, dzięki, dzięki wielkie. A w czym to zrobione było? Jeśli to Yafaray, to czy możesz powiedzieć jakiego rodzaju iluminacji użyłeś?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się