Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Szukam opinii nt. Łącza internetowego od Netii. Chodzi o usługę 8Mb wraz z usługą telefonu przepisanego z linii TPSA

 

Do tej pory korzystałem z łącza Multimedii ale po serii niekompetentnych pracowników BOA i ciągłych awariach ich łącza mam powoli dość tego żenującego spektaklu. Do decyzji przyczyniła się także umowa z nimi a raczej jej koniec miesiąc temu, gdy nie poinformowali mnie o zakończeniu promocji i przysłali rachunek za standardową usługę 138zł za 1Mb :) (Oczywiście takie firmy nie mają obowiązku informować swoich usługobiorców o kończącej się umowie i w przypadku braku z ich strony reakcji usługa świadczona jest nadal w trybie standardowym).

 

W moim mieście niestety Multimedia jest jedynym dostawcą internetu poza TPSA, niedawno okazało się że mogę też skorzystać z usług Netii w pakiecie Internet+Telefon.

 

Pytanie do was - Jak wam to łącze działa? Jak wygląda sprawa awarii i szybkości ich likwidacji. Lubie sobie od czasu do czasu popykać w gry sieciowe więc informacje o ew. Lagach też były by mile widziane.

 

Wiem że kiedyś Netia korzystała z łącz TPSA (albo coś w tym stylu, BSA?), teraz coś mówią o całkowitym przejściu na LLC. Także też był bym wdzięczny jeśli ktoś z doświadczeniem to w skrócie opisze.

 

Liczę na wasze odpowiedzi :)

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mam doświadczenie u kilku dostawców, Netia nawet na łączu TP działa na '5-', jak na polskę to wg mnie są chyba najbardziej kompetentną firmą.

Napisano

Z własnego doświadczenia - cokolwiek, byle nie Multimedia. Kręcą z rachunkami jak się da, nawet promocyjne (niby) pakiety zwiększają cenę w trakcie trwania umowy.

Napisano

Co by nie mówili Netia i tak w większości przypadków siedzi na łączach TP więc jeżeli coś padnie to zwykle słyszy się "To nie nasza wina, TP opóźnia naprawę", ale takie przypadki zdarzają się rzadko, a przynajmniej zdarzały bo..."8 MB za 59zł" - znakomita promocja i to już od dłuższego czasu, Netia nigdy wcześniej nie miała tylu nowych umów co w przeciągu ostatniego roku i tylu abonentów w ogóle. Nie spodziewali się tego i nie dają rady, tak że załatwienie czegoś obecnie przez BOA graniczy z cudem - dodzwonienie się to tak jedna trzecia sukcesu.

W skrócie polecam ( podczas trzy letniej umowy żadnych problemów ), ale jak będziesz miał pecha to nikt Ci w BOA nie pomoże przynajmniej nie od razu - sześć razy do mnie dzwonili ostatnio z pytaniem o awarie łącza, której nie było za każdym razem tłumacząc błędem systemu i nie poprawieniem tego przez poprzedniego konsultanta :).

Napisano
  • Autor

No więc, po długich bojach z Netią wreszcie podłączyli mi neta.

 

Jak na razie pięknie chodzi. 8Mb na LLU (czyli ich łącze/centalki)

 

811863861.png16703003.png

Edytowane przez Marcin

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności