Modzal Napisano 17 Marzec 2010 Napisano 17 Marzec 2010 Witam. Chciałbym się podzielić modelem mojej kuchni o różnych porach. Wszelkie sugestie mile widziane :) od razu zaznaczam ze widzę problem falujących płytek na ziemi ;p
gutek Napisano 17 Marzec 2010 Napisano 17 Marzec 2010 Ja jestem nowy w temacie ale czy przypadkiem kafelki na ścianie nie mają zbytnich wybrzuszeń? Czego używasz do renderowania?
Gość kakaku Napisano 17 Marzec 2010 Napisano 17 Marzec 2010 Czego uzywasz do tych kafelek na podlodze? Jeżeli mapa jest prosta to nie powinno sie tak dziac. Tak jak gutek, za duzy bump ustawiles, no i tekstura moglabybyc inna:) Robisz te wizki po to zeby sie swiatla n auczyc czy chcesz je dokonczyc maxymalnie mozliwie najlepiej? Bo jezeli to drugie to kuchenka jeszcze powinna miec wiecej detali bo sie rzuca w oczy:P Ogolnie ok:)
Modzal Napisano 17 Marzec 2010 Autor Napisano 17 Marzec 2010 używam mental ray'a kafelki na podłodze są z A&D i nie mam pojęcia czemu się tak dzieje. ta ;p te 2 to kuchenka ;D bardziej skupiłem sie na oświetleniu niż detalach modeli, możne jakiś opinie o świetle, jakieś błędy na pewno są, które można poprawic
dac77 Napisano 17 Marzec 2010 Napisano 17 Marzec 2010 Uchwyty na szafkach i te druty na kuchence są zbyt cienkie. Ale tak ogólnie to całkiem całkiem całkiem. Widziałem gorsze prace prezentowane przez nie powiem kogo na finished.
Gość fishinthewater Napisano 17 Marzec 2010 Napisano 17 Marzec 2010 dac77 Widziałem gorsze prace prezentowane przez nie powiem kogo na finished dac77 twoja 'woda' się do nich zalicza ? ok sorry. Modzal Fajnie wsyzło poza kilkoma 'bublami' o których napisali poprzednicy. Najbardziej podobają mi się garnki i czajnik;) Powodzenia!