Napisano 17 Marzec 201015 l Witam. Chciałbym się podzielić modelem mojej kuchni o różnych porach. Wszelkie sugestie mile widziane :) od razu zaznaczam ze widzę problem falujących płytek na ziemi ;p
Napisano 17 Marzec 201015 l Ja jestem nowy w temacie ale czy przypadkiem kafelki na ścianie nie mają zbytnich wybrzuszeń? Czego używasz do renderowania?
Napisano 17 Marzec 201015 l Czego uzywasz do tych kafelek na podlodze? Jeżeli mapa jest prosta to nie powinno sie tak dziac. Tak jak gutek, za duzy bump ustawiles, no i tekstura moglabybyc inna:) Robisz te wizki po to zeby sie swiatla n auczyc czy chcesz je dokonczyc maxymalnie mozliwie najlepiej? Bo jezeli to drugie to kuchenka jeszcze powinna miec wiecej detali bo sie rzuca w oczy:P Ogolnie ok:)
Napisano 17 Marzec 201015 l Autor używam mental ray'a kafelki na podłodze są z A&D i nie mam pojęcia czemu się tak dzieje. ta ;p te 2 to kuchenka ;D bardziej skupiłem sie na oświetleniu niż detalach modeli, możne jakiś opinie o świetle, jakieś błędy na pewno są, które można poprawic
Napisano 17 Marzec 201015 l Uchwyty na szafkach i te druty na kuchence są zbyt cienkie. Ale tak ogólnie to całkiem całkiem całkiem. Widziałem gorsze prace prezentowane przez nie powiem kogo na finished.
Napisano 17 Marzec 201015 l dac77 Widziałem gorsze prace prezentowane przez nie powiem kogo na finished dac77 twoja 'woda' się do nich zalicza ? ok sorry. Modzal Fajnie wsyzło poza kilkoma 'bublami' o których napisali poprzednicy. Najbardziej podobają mi się garnki i czajnik;) Powodzenia!
Napisano 18 Marzec 201015 l dac77 twoja 'woda' się do nich zalicza ? ok sorry. Modzal Fajnie wsyzło poza kilkoma 'bublami' o których napisali poprzednicy. Najbardziej podobają mi się garnki i czajnik;) Powodzenia! Nie "woda" się nie zalicza. Zresztą mam na myśli wizki.
Napisano 18 Marzec 201015 l Zwiększ tiling bumpa kafelków na ścianie a te rozmycia na podłodze to chyba od za duzego dispa ogólnie pozytywna pracka zdradź sekret materiału umywalki :P