dychab Napisano 21 Marzec 2010 Napisano 21 Marzec 2010 Witam. Mam dwa pytania. 1. Zrobiłem o taka prostą animacje: no i mam ją zapisaną w pliku o rozszerzeniu ".blend'. Zacząłem tworzyć taką jedną grę no i chciałbym mieć w niej tą animacje. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak zaimportować tą animacje i jak użyć jej jako akcję? 2. Czy jest jakiś sposób na "rozłożenie" elementów 3D do 2D? Chodzi mi o to, że na przykład mam kwadrat z dziurą w jednej ściance i żeby blender jakoś to rozłożył na 2D (np. na krawędziach), żebym mógł to wsadzić do jakiegoś programu graficznego w stylu Paint'a lub Photoshop'a, a potem dać jako teksturę.
natas Napisano 21 Marzec 2010 Napisano 21 Marzec 2010 Nie bardzo wiem o co Ci chodzi bo jeśli chcesz wyeksportować animację to musisz ją wyrenderować do jakiegoś formatu video lub sekwencji png itd a później możesz użyć jako animowanej textury .Może to http://troman.pl/download/tutoriale/wideo-w-bge.zip coś pomoże ...:)
dychab Napisano 21 Marzec 2010 Autor Napisano 21 Marzec 2010 (edytowane) Z tą animacją to nie o to mi chodzi. Chodziło mi, żeby wgrać cały model, wraz z informacjami z okienek NLA itd. Edytowane 21 Marzec 2010 przez dychab
natas Napisano 21 Marzec 2010 Napisano 21 Marzec 2010 Append or link /lokalizacja twojego blend /Object /i tu to co tam masz np Cube .Dla tego dobrze jest nazywać obiekty ...
dychab Napisano 21 Marzec 2010 Autor Napisano 21 Marzec 2010 (edytowane) Już tego dawno próbowałem. Jedyna opcja to "Load Library", a jak chce coś załadować, to pisze, że nie da się tego załadować jako biblioteki ("Cannot use current file as library" czy jakoś tak). Dzięki, już działa. Edytowane 21 Marzec 2010 przez dychab
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się