Jump to content

Jak importować animacje i rozkładać przedmioty do texturowania?


dychab

Recommended Posts

Witam. Mam dwa pytania.

 

 

1. Zrobiłem o taka prostą animacje:

 

dla%20jaj.gifno i mam ją zapisaną w pliku o rozszerzeniu ".blend'.

Zacząłem tworzyć taką jedną grę no i chciałbym mieć w niej tą animacje. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak zaimportować tą animacje i jak użyć jej jako akcję?

 

2. Czy jest jakiś sposób na "rozłożenie" elementów 3D do 2D? Chodzi mi o to, że na przykład mam kwadrat z dziurą w jednej ściance i żeby blender jakoś to rozłożył na 2D (np. na krawędziach), żebym mógł to wsadzić do jakiegoś programu graficznego w stylu Paint'a lub Photoshop'a, a potem dać jako teksturę.

Link to comment
Share on other sites

Już tego dawno próbowałem. Jedyna opcja to "Load Library", a jak chce coś załadować, to pisze, że nie da się tego załadować jako biblioteki ("Cannot use current file as library" czy jakoś tak).

 

Dzięki, już działa.

Edited by dychab
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy