dychab Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Witam. Mam dwa pytania. 1. Zrobiłem o taka prostą animacje: no i mam ją zapisaną w pliku o rozszerzeniu ".blend'. Zacząłem tworzyć taką jedną grę no i chciałbym mieć w niej tą animacje. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak zaimportować tą animacje i jak użyć jej jako akcję? 2. Czy jest jakiś sposób na "rozłożenie" elementów 3D do 2D? Chodzi mi o to, że na przykład mam kwadrat z dziurą w jednej ściance i żeby blender jakoś to rozłożył na 2D (np. na krawędziach), żebym mógł to wsadzić do jakiegoś programu graficznego w stylu Paint'a lub Photoshop'a, a potem dać jako teksturę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
natas Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Nie bardzo wiem o co Ci chodzi bo jeśli chcesz wyeksportować animację to musisz ją wyrenderować do jakiegoś formatu video lub sekwencji png itd a później możesz użyć jako animowanej textury .Może to http://troman.pl/download/tutoriale/wideo-w-bge.zip coś pomoże ...:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dychab Posted March 21, 2010 Author Share Posted March 21, 2010 (edited) Z tą animacją to nie o to mi chodzi. Chodziło mi, żeby wgrać cały model, wraz z informacjami z okienek NLA itd. Edited March 21, 2010 by dychab Link to comment Share on other sites More sharing options...
natas Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Append or link /lokalizacja twojego blend /Object /i tu to co tam masz np Cube .Dla tego dobrze jest nazywać obiekty ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dychab Posted March 21, 2010 Author Share Posted March 21, 2010 (edited) Już tego dawno próbowałem. Jedyna opcja to "Load Library", a jak chce coś załadować, to pisze, że nie da się tego załadować jako biblioteki ("Cannot use current file as library" czy jakoś tak). Dzięki, już działa. Edited March 21, 2010 by dychab Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now