guru Napisano 22 Marzec 2010 Share Napisano 22 Marzec 2010 Jestem ciekawy czy ktos kiedys probowal tworzyc wlasne obiekty w maxie? Nie mam na mysli modelowania a poprzez skryptowanie (Maxscript). Chodzi o to by moc tworzyc obiekt w taki sposob jak "czajnik" - kilka i skaluje, no i ewentualnie cos tam jeszcze mieszam. Robil ktos cos takeigo albo wie jak szukac tego w necie??? Cos domyslam sie ze trzeba podlaczyc by bylo biblioteki z .NET'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 22 Marzec 2010 Share Napisano 22 Marzec 2010 Zobacz sobie BuildingGen max script. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guru Napisano 23 Marzec 2010 Autor Share Napisano 23 Marzec 2010 znam to ale to nie o to mi chodzi. Chcialby ostryptowac wlasne kontrolki jakos prymitywy w maxie. By mozna je bylo wrzucac na scene szybko zamiast je modelowac za kazdym razem. Tak samo jak prosto teapota mozna "wymodelowac" w maxie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się