Skocz do zawartości

Tworzenie wlasnych obiektow


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jestem ciekawy czy ktos kiedys probowal tworzyc wlasne obiekty w maxie? Nie mam na mysli modelowania a poprzez skryptowanie (Maxscript). Chodzi o to by moc tworzyc obiekt w taki sposob jak "czajnik" - kilka i skaluje, no i ewentualnie cos tam jeszcze mieszam.

Robil ktos cos takeigo albo wie jak szukac tego w necie??? Cos domyslam sie ze trzeba podlaczyc by bylo biblioteki z .NET'a.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

znam to ale to nie o to mi chodzi.

Chcialby ostryptowac wlasne kontrolki jakos prymitywy w maxie. By mozna je bylo wrzucac na scene szybko zamiast je modelowac za kazdym razem. Tak samo jak prosto teapota mozna "wymodelowac" w maxie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności