guru Posted March 22, 2010 Posted March 22, 2010 Jestem ciekawy czy ktos kiedys probowal tworzyc wlasne obiekty w maxie? Nie mam na mysli modelowania a poprzez skryptowanie (Maxscript). Chodzi o to by moc tworzyc obiekt w taki sposob jak "czajnik" - kilka i skaluje, no i ewentualnie cos tam jeszcze mieszam. Robil ktos cos takeigo albo wie jak szukac tego w necie??? Cos domyslam sie ze trzeba podlaczyc by bylo biblioteki z .NET'a.
guru Posted March 23, 2010 Author Posted March 23, 2010 znam to ale to nie o to mi chodzi. Chcialby ostryptowac wlasne kontrolki jakos prymitywy w maxie. By mozna je bylo wrzucac na scene szybko zamiast je modelowac za kazdym razem. Tak samo jak prosto teapota mozna "wymodelowac" w maxie.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now