Jump to content

Tworzenie wlasnych obiektow


Recommended Posts

Posted

Jestem ciekawy czy ktos kiedys probowal tworzyc wlasne obiekty w maxie? Nie mam na mysli modelowania a poprzez skryptowanie (Maxscript). Chodzi o to by moc tworzyc obiekt w taki sposob jak "czajnik" - kilka i skaluje, no i ewentualnie cos tam jeszcze mieszam.

Robil ktos cos takeigo albo wie jak szukac tego w necie??? Cos domyslam sie ze trzeba podlaczyc by bylo biblioteki z .NET'a.

  • Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

znam to ale to nie o to mi chodzi.

Chcialby ostryptowac wlasne kontrolki jakos prymitywy w maxie. By mozna je bylo wrzucac na scene szybko zamiast je modelowac za kazdym razem. Tak samo jak prosto teapota mozna "wymodelowac" w maxie.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy