Gość NoM Napisano 24 Marzec 2010 Napisano 24 Marzec 2010 Witam serdecznie. Ostatnio trochę się bawiłem w ZB, znalazłem ciekawy tutorial z ktorego chciałem skorzystać, jednak natrafiłem na pewien problem - nie potrafię dzięki adaptive skin osiągnąć efektu takiego jakbym chciał. Mając takie Zspheres : Zależy mi na tym, żeby końce ramion były zaokrąglone jak na obrazku poniżej, oraz żeby głowa była okrągła a nie szpiczasta - tak jak na obrazku na samym dole. Ten dolny jest po przełączeniu na Classic skinning. Wiem, że mogę podciągnąć Gradial, ale to też nie daje mi efektów takich jakbym chciał. Jak zrobić, żeby w classic skinning nie było takich ściętych końców ??
Lucek Napisano 24 Marzec 2010 Napisano 24 Marzec 2010 Nie wiem czy w nowych zspherkach tak jest ale w zbrushu 3.1 w menu transform zwiększyłbym xres zres i yres czyli podziały tej zspherki.
Gość NoM Napisano 24 Marzec 2010 Napisano 24 Marzec 2010 Właśnie widziałem gdzieś niżej, że komuś doradziłeś to w związku z innym problemem, chciałem też spróbować, ale niestety te opcje mam nieaktywne ( na szaro ) nie wiem jak je można zmienić. Wybacz, że mam problem z tak trywialną rzeczą. Szukałem na oficjalnej stroni i forum ZBrusha, w FAQ było coś podobnego, ale link był wadliwy, dlatego postanowiłem napisać tu :). Może niedługo uda mi się zrobić coś czym można by się pochwalić. Pozdrawiam
Lucek Napisano 26 Marzec 2010 Napisano 26 Marzec 2010 Adaptive skin is not in itself new, it's behavior and controls are changed in the new version. You can still access the Old style controls by pressing "Use Classic Skinning" in the adapative palette. Było jednak Zbrushcentral:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się