Gość kos69 Napisano 26 Marzec 2010 Napisano 26 Marzec 2010 Witam od kilku godzin staram się rozgryźć sposób uzyskania efektu szkła w blenderze. Mimo podpierania się kilkoma tutkami na ten temat efekt jest marny a właściwie żaden. Może znajdzie się ktoś , kto da rade wytłumaczy jak uzyskać szkło. Zamieszczone fotki służą tylko do pokazania ustawień i tego co z nich uzyskuję. Chodzi mi o te zacieki na walcu i zmianę koloru dolnego planu na renderze .:) Z góry dzięki za wyrozumiałość dla nowicjusza.
szczuro Napisano 27 Marzec 2010 Napisano 27 Marzec 2010 to co zrobiłeś to raczej lustro niż szkło szkło rób przez ray transparent (tam gdzie jest mirror) a nie Ztransparent Ztransp to jest zwyła przeźroczystość ray uwzględnia IOR materiału
Gość kos69 Napisano 27 Marzec 2010 Napisano 27 Marzec 2010 Serdeczne dzięki za wskazówkę.Bawiłem się wczoraj z tym szkłem i jakoś udało mi się znaleźć to rozwiązanie, ale widzę ,że to tylko mały początek. Zrobić tak żeby wyglądało jak należy to nie takie hop siup.Fajnie jednak ,że można liczyć na pomoc.:)
Idaho Napisano 28 Marzec 2010 Napisano 28 Marzec 2010 Witam Pomocne do materiałów: http://matrep.parastudios.de/ Możesz zawsze podejrzeć ustawienia, pozmieniać, poeksperymentować itd Dla samego glass jest 29 pozycji. Pozdrawiam
Gość kos69 Napisano 3 Kwiecień 2010 Napisano 3 Kwiecień 2010 Dzięki za link. Puki co to belnder dla mnie to samo eksperymentowanie :eek: I zastanawiam się czy to był dobry pomysł instalować go na kompie:cool:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się