Napisano 26 Marzec 201015 l Witam od kilku godzin staram się rozgryźć sposób uzyskania efektu szkła w blenderze. Mimo podpierania się kilkoma tutkami na ten temat efekt jest marny a właściwie żaden. Może znajdzie się ktoś , kto da rade wytłumaczy jak uzyskać szkło. Zamieszczone fotki służą tylko do pokazania ustawień i tego co z nich uzyskuję. Chodzi mi o te zacieki na walcu i zmianę koloru dolnego planu na renderze .:) Z góry dzięki za wyrozumiałość dla nowicjusza.
Napisano 27 Marzec 201015 l to co zrobiłeś to raczej lustro niż szkło szkło rób przez ray transparent (tam gdzie jest mirror) a nie Ztransparent Ztransp to jest zwyła przeźroczystość ray uwzględnia IOR materiału
Napisano 27 Marzec 201015 l Serdeczne dzięki za wskazówkę.Bawiłem się wczoraj z tym szkłem i jakoś udało mi się znaleźć to rozwiązanie, ale widzę ,że to tylko mały początek. Zrobić tak żeby wyglądało jak należy to nie takie hop siup.Fajnie jednak ,że można liczyć na pomoc.:)
Napisano 28 Marzec 201015 l Witam Pomocne do materiałów: http://matrep.parastudios.de/ Możesz zawsze podejrzeć ustawienia, pozmieniać, poeksperymentować itd Dla samego glass jest 29 pozycji. Pozdrawiam
Napisano 3 Kwiecień 201015 l Dzięki za link. Puki co to belnder dla mnie to samo eksperymentowanie :eek: I zastanawiam się czy to był dobry pomysł instalować go na kompie:cool:
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto