Jump to content

Te Opakowanie:)


BioTicer

Recommended Posts

Nie wiem do konca jak to powiedziec wiec wytlumacze, chodzi mi o to ze jak importuje obiekty z ZBrusha to maja ten znany w Maxie opakowanie i mam z nim probolem, poniwarz nie wiem jak zmienic jego polozenie a to mi przeszkadza w texturowaniu. Nie wiem do konca czy mnie rozumiecie ale chce wiedziec jak przekrecic to podelko inaczej XYZ. Dzieki i przepraszam sa taki post

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 6
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Tak wiem błędy, przepraszam.

Naprawdę nie wiem jak to powiedzieć ale każdy obiekt który importuje z ZB (w ogole) każdy obiekt w Maxie ma takie białe kreski dookoła siebie - takie jak gdyby pudeleczko, nie wiem jak to się fachowo nazywa. i jak importuje np. głowę to ma ona tak ustawione pudełko ze nie mogę korzystać w UVW Mappingu bo render textury jest pod katem 45* tak jakby czoła. a zależny mi zęby był bezpośrednio na twarz.

 

Dzieki za wszelkie poomoce

Link to comment
Share on other sites

to "pudełeczko" możesz wyłączyć literką j

w jakim sensie nie możesz korzystać z UVW map ? jak po dodaniu UVW map klikniesz na modyfikator i zrobi się żółty wtedy edytujesz gizmo UVW mapki możesz tego boxa mapowania obracać przesuwać.

O to chodziło ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy