Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie wiem do konca jak to powiedziec wiec wytlumacze, chodzi mi o to ze jak importuje obiekty z ZBrusha to maja ten znany w Maxie opakowanie i mam z nim probolem, poniwarz nie wiem jak zmienic jego polozenie a to mi przeszkadza w texturowaniu. Nie wiem do konca czy mnie rozumiecie ale chce wiedziec jak przekrecic to podelko inaczej XYZ. Dzieki i przepraszam sa taki post

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak wiem błędy, przepraszam.

Naprawdę nie wiem jak to powiedzieć ale każdy obiekt który importuje z ZB (w ogole) każdy obiekt w Maxie ma takie białe kreski dookoła siebie - takie jak gdyby pudeleczko, nie wiem jak to się fachowo nazywa. i jak importuje np. głowę to ma ona tak ustawione pudełko ze nie mogę korzystać w UVW Mappingu bo render textury jest pod katem 45* tak jakby czoła. a zależny mi zęby był bezpośrednio na twarz.

 

Dzieki za wszelkie poomoce

Napisano

to "pudełeczko" możesz wyłączyć literką j

w jakim sensie nie możesz korzystać z UVW map ? jak po dodaniu UVW map klikniesz na modyfikator i zrobi się żółty wtedy edytujesz gizmo UVW mapki możesz tego boxa mapowania obracać przesuwać.

O to chodziło ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności