Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Moze mi ktos poradzic jak wyrenderowac moje elewacje budynku ortogonalnie? Chodzi mi o to żeby były kolory i materiały widoczne, dodatkowo chcę żeby nie było jakichkolwiek zbiegów i malutkich fragmentów innych elewacji. Czy v- ray camera ma cos taiego? Potrzebuję zrobic 4 elewacje więc najlepiej zeby kazde ujecie bylo zrobione z tej samej odleglosci i w tej samej "skali".

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 817
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Witam.

Moze mi ktos poradzic jak wyrenderowac moje elewacje budynku ortogonalnie? Chodzi mi o to żeby były kolory i materiały widoczne, dodatkowo chcę żeby nie było jakichkolwiek zbiegów i malutkich fragmentów innych elewacji. Czy v- ray camera ma cos taiego? Potrzebuję zrobic 4 elewacje więc najlepiej zeby kazde ujecie bylo zrobione z tej samej odleglosci i w tej samej "skali".

 

tak ma, ale w opcjach renderingu :D znajdz sekcje Camera i

wybierz ustawienie Ortographic projection (isometric)

Napisano
  • Autor

albo źle szukam albo u mnie tego nie ma. Wciskam F10/ Camera/ "camera type" jest : standard, spherical, cylindrical (spheric) (point), box, fish eye, warped spherical. CZy to tam mam szukac?

Napisano

Albo ustaw jakąś kosmiczną ogniskową. Nie będzie to prawdziwe ortho, ale i tak nikt nie zauważy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności