Skocz do zawartości

Jak wyrenderowa elewacje ortogonalnie


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Moze mi ktos poradzic jak wyrenderowac moje elewacje budynku ortogonalnie? Chodzi mi o to żeby były kolory i materiały widoczne, dodatkowo chcę żeby nie było jakichkolwiek zbiegów i malutkich fragmentów innych elewacji. Czy v- ray camera ma cos taiego? Potrzebuję zrobic 4 elewacje więc najlepiej zeby kazde ujecie bylo zrobione z tej samej odleglosci i w tej samej "skali".

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano
Witam.

Moze mi ktos poradzic jak wyrenderowac moje elewacje budynku ortogonalnie? Chodzi mi o to żeby były kolory i materiały widoczne, dodatkowo chcę żeby nie było jakichkolwiek zbiegów i malutkich fragmentów innych elewacji. Czy v- ray camera ma cos taiego? Potrzebuję zrobic 4 elewacje więc najlepiej zeby kazde ujecie bylo zrobione z tej samej odleglosci i w tej samej "skali".

 

tak ma, ale w opcjach renderingu :D znajdz sekcje Camera i

wybierz ustawienie Ortographic projection (isometric)

Napisano

albo źle szukam albo u mnie tego nie ma. Wciskam F10/ Camera/ "camera type" jest : standard, spherical, cylindrical (spheric) (point), box, fish eye, warped spherical. CZy to tam mam szukac?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności