Napisano 30 Marzec 201015 l Witam. Moze mi ktos poradzic jak wyrenderowac moje elewacje budynku ortogonalnie? Chodzi mi o to żeby były kolory i materiały widoczne, dodatkowo chcę żeby nie było jakichkolwiek zbiegów i malutkich fragmentów innych elewacji. Czy v- ray camera ma cos taiego? Potrzebuję zrobic 4 elewacje więc najlepiej zeby kazde ujecie bylo zrobione z tej samej odleglosci i w tej samej "skali".
Napisano 30 Marzec 201015 l Witam. Moze mi ktos poradzic jak wyrenderowac moje elewacje budynku ortogonalnie? Chodzi mi o to żeby były kolory i materiały widoczne, dodatkowo chcę żeby nie było jakichkolwiek zbiegów i malutkich fragmentów innych elewacji. Czy v- ray camera ma cos taiego? Potrzebuję zrobic 4 elewacje więc najlepiej zeby kazde ujecie bylo zrobione z tej samej odleglosci i w tej samej "skali". tak ma, ale w opcjach renderingu :D znajdz sekcje Camera i wybierz ustawienie Ortographic projection (isometric)
Napisano 30 Marzec 201015 l Autor albo źle szukam albo u mnie tego nie ma. Wciskam F10/ Camera/ "camera type" jest : standard, spherical, cylindrical (spheric) (point), box, fish eye, warped spherical. CZy to tam mam szukac?
Napisano 30 Marzec 201015 l Albo ustaw jakąś kosmiczną ogniskową. Nie będzie to prawdziwe ortho, ale i tak nikt nie zauważy.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto