kjubas Napisano 30 Marzec 2010 Napisano 30 Marzec 2010 Witam. Moze mi ktos poradzic jak wyrenderowac moje elewacje budynku ortogonalnie? Chodzi mi o to żeby były kolory i materiały widoczne, dodatkowo chcę żeby nie było jakichkolwiek zbiegów i malutkich fragmentów innych elewacji. Czy v- ray camera ma cos taiego? Potrzebuję zrobic 4 elewacje więc najlepiej zeby kazde ujecie bylo zrobione z tej samej odleglosci i w tej samej "skali".
Gość Gosc Napisano 30 Marzec 2010 Napisano 30 Marzec 2010 Witam. Moze mi ktos poradzic jak wyrenderowac moje elewacje budynku ortogonalnie? Chodzi mi o to żeby były kolory i materiały widoczne, dodatkowo chcę żeby nie było jakichkolwiek zbiegów i malutkich fragmentów innych elewacji. Czy v- ray camera ma cos taiego? Potrzebuję zrobic 4 elewacje więc najlepiej zeby kazde ujecie bylo zrobione z tej samej odleglosci i w tej samej "skali". tak ma, ale w opcjach renderingu :D znajdz sekcje Camera i wybierz ustawienie Ortographic projection (isometric)
kjubas Napisano 30 Marzec 2010 Autor Napisano 30 Marzec 2010 albo źle szukam albo u mnie tego nie ma. Wciskam F10/ Camera/ "camera type" jest : standard, spherical, cylindrical (spheric) (point), box, fish eye, warped spherical. CZy to tam mam szukac?
PICsell Napisano 30 Marzec 2010 Napisano 30 Marzec 2010 jak nie znalazłeś to wstaw sobie zwykłą kamerę z orto i tyle
Hynol Napisano 30 Marzec 2010 Napisano 30 Marzec 2010 Albo ustaw jakąś kosmiczną ogniskową. Nie będzie to prawdziwe ortho, ale i tak nikt nie zauważy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się