jarox Napisano 4 Kwiecień 2010 Napisano 4 Kwiecień 2010 Cześć. Posiadam shadery MetaSL Material Library. W dokumentacji pisze jak je skopiować do maxa więc pokopiowałem pliki do odpowiednich folderów jednak mam problem z 3 ostatnimi punktami, nie mam pojęcia jak to zrobić, nie znam na tyle jeszcze 3ds maxa oto one: 5. Add the textures directory to the 3ds Max texture search path. 6. In 3ds Max, create a DirectX Shader material. 7. Select the material’s .xmsl file as the DirectX Shader to use. The MetaSL material will be used in the Max viewport and for any mental ray rendering. Prosiłbym o wytłumaczenie gdzie są te funkcje i co z nimi zrobić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się