Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

to jest moj desert ktory mam zamiar zanimowac:

 

i wystepuje cos takiego co widac... wszystkie materialy osobne a jest ich tam naprawde sporo bo jeszcze wnetrze jest, ruszaja sie inaczej i nie wiem jak zrobic to zeby poruszaly sie tak jak ja chce a nie jakims swoim dziwnym torem. Spojrzcie na obicie rekojesci i na przod lufy najbardziej widac.

Z gory dziekuje.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Musisz cały model połączyć ze sobą, albo zlinkować do jednego obiektu. Chodzi chyba o to że animacja obiektów jest wyliczana na podstawie lokalnej osi każdego obiektu z osobna a że osie masz dla każdego obiektu w innym miejscu to wszystko się w trakcie animacji między klatkami kluczowymi rozjeżdża.

Powinieneś chyba zacząć od podstawowych tutoriali załączonych do softu

 

Pozdrawiam

DaveBorck

Napisano

jak dla mnie to po prostu źle masz to z mapowane pokarz materiał np tej rękojeści wraz z tym jaki rozkład ma mapa. i czy aby solidnie masz po mapowane obiekty.

według mnie żadna ciężka sprawa tylko zabrakło paru rzeczy...

//nie dziw się że mały odzew ludzie święta mają :P a nie przed kompem się siedzi

Napisano

powiem szczeze ze nie jestem profesjonalista, mozna powiedziec ze sie ucze dopiero co... wiec napewno mam cos zle zrobione... apropo do borcka nie chce miec tego wszyskiego polaczone, ten gnat ma sie rozpadac pozniej na czesci.. ;P a tobie lugas jak co moge wyslac plik do tego bo ja narazie nie ograniam nic.. :/ rozbenilo mnie to totalnie ostatnio.

No faktycznie swieta sa :D hehe wybaczcie, ja ich jakos nie odczowam :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności