Skocz do zawartości

BsWilku

Members
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

BsWilku's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. BsWilku

    zużycie ramu

    hmm ja ta sama scenke na tym samym kopie w maxie 2012 x64 na win7 x64 renderowalem 3.10 sec (3krotny rend i wyciagniecie sredniej), a na x32 win7 trwalo to 4 min.. nie wiem czemu u ciebie na x32 robi to szybckiej. moze w biosie nie masz wlaczonej opcji x64. btw tez mnie wkurza to ze nie korzysta on z wiekszej ilosci ramu.. ale tego nie da sie zmienic, jak bylo powiedziane on to robi chyba automatycznie. a szkoda mi tych 9 wolnych gb
  2. Witam Jak w temaciem chce sie dowiedziec jak zrobic krew w 3ds'ie, a dokladnie koles dostaje kulke i z rany jak to na filmach bywa wylatuje krew... Nie moge znalesc zadnego dobrego tutka, wiec jesli ktos ma to niech sie podzieli. Krew ma wylatywac z korpusu ludzia nie z plecow. pilnie potrzebne.. Pozdrawiam
  3. siemka

    znalazles moze rozwiazanie do tego: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=34265&highlight=physiqe

    bo widze twoj temat, a mam problem z tym samym...

  4. BsWilku

    Skining

    potrzebuje kogos kto zna sie na skiningu i bedzie z checia chcial pomoc... bede bardzo wdzieczny. I do tego pytanko jak w gotowym bipecie zmienic ilosc zeber z 4 na 1 cale nie moge znalesc tej opcji nigdzie :/
  5. BsWilku

    Attach problem

    nie... zaden material nie ma smotha ani turbos... po wyciagniecu modelu z gry automatycznie wlaczyl sie smoth
  6. BsWilku

    Attach problem

    A wiec tak... glowa i rece to material1, a tlow to material2. jezeli nie sa polaczone ze soba (attach) to wszystko jest fajnie wygladzone jak tlów, a jezeli wcisne attach i polacze material1 z materialem2 to wtedy glowa i rece robia sie prostokatne (albo tlow sie zrobi, zalezy od jakiego materialu zaczne) Czy ktos wie co z tym mozna zrobic ? http://img248.imageshack.us/i/flowerpower1.jpg/
  7. BsWilku

    Oswietlenie

    ok juz rozgryzlem.... trzeba wybrac dobry render preset juz w renderingu temat zamkniety
  8. BsWilku

    Oswietlenie

    no wlasnie nie ma zadnego swiatla.. sprawdzale i jest tylko model i kosci to wszystko
  9. BsWilku

    Oswietlenie

    Sluchajcie... oswietlenie przestalo mi dzialac to standardowe z 3dsa, i jak renderuje to na renderingu jest czarny obraz... dopiero jak dam swoje swiatlo to cos tam widac... a nie chce swojego tylko programowe... w opcjach renderingu mam zaznaczone zeby renderowal ze swiatlem. chyba ze mi sie cos myli i nie to zaznaczam pozdrawiam
  10. BsWilku

    Odznaczenie skina

    to nic nie zmienilo, ale zapomnialem sprubowac exclude selected verts wcisnac :P i teraz dziala normalnie... Dzieki i temat zamkniety
  11. Nie mam pojecia czemu nie moge odznaczyc tej kieszeni ze tak to nazwe probowalem milion razy i patrzylem czy nie ma ona powiazania z innymi kosciami... i nie moge dojsc do tego czemu nie moge :/ a nie chce zeby byla polaczona z reka... jestem poczatkujacy w 3dsie.. http://img6.imageshack.us/i/whyl.jpg/
  12. BsWilku

    Textura wideo

    ok dziala i sekwencja i avi. temat zmkniety dzieki i pozdrawiam
  13. BsWilku

    Textura wideo

    Witam... Chcialbym sie dowiedziec, jak ustawic texture wideo na plate tak zeby tworzyla mi obraz w czasie rzeczywistym za moim modelem, kiedy bede przesowal time slider... (w blenderze jest to proste, a do 3ds nie moge znalesc) potrzebuje tego do animacji. np moj model bedzie poruszal sie jak koles w filmie.. Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi, propozycje..
  14. BsWilku

    Pytanie na temat Armature

    No i o takie odpowiedzi mi chodzilo, zamiast robic jak to pewien kolega powiedzial od nowa cala armature... Dzieki i pozdrawiam Temat zamkniety
  15. BsWilku

    Pytanie na temat Armature

    a zeby nie robic od poczatku ? poza tym byly poprawne, ale glupi blend sam sobie od czasu do czasu zmienia wszystko jak i textury i inne dodatki... a w tym przypadku kosci... a taka odpowiedz sobioe sam moglm dac :P tylko ze nie mam czasu teraz i chcialem to poprostu odwrocic
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności