Qbikster Napisano 7 Kwiecień 2010 Napisano 7 Kwiecień 2010 Witam. Zapraszam do obejrzenia drugiego a zarazem videotutoriala o animacji postaci. Tym razem komentarz english :) http://www.dashdot.pl/blog Pozdrawiam 1
fps Napisano 7 Kwiecień 2010 Napisano 7 Kwiecień 2010 (edytowane) Bardzo dobry tutorial - komentarz zawiera dużo pomocnych informacji. Ciekawe jest to, że wiele osób, które zaczynały animować w MAXie (włączając mnie :) właściwie nie używa blokowania na step keys, co można znaleźć w prawie każdym tutorialu do Mai i do animacji w ogóle. Interesujące, jak użytkownicy różnych software'ów wypracowują sobie zupełnie inne techniki. W tym tutorialu jest to właściwie coś pomiędzy pose-to-pose a straight-forward, co jak się okazuje jest całkiem wydajną techniką. Good job! Edytowane 7 Kwiecień 2010 przez fps
Kris_R Napisano 7 Kwiecień 2010 Napisano 7 Kwiecień 2010 Wypas :) Masz szalenie nietypową technikę pracy nad animacją, ale widziałem już kilka i Twoja jest jedną z wielu po prostu. Świetnie, że po raz kolejny dzielisz się swoim doświadczeniem. Tutoriale dotyczące animacji o takiej jakości jaką tu prezentujesz to wielka rzadkość. Tym bardziej doceniam Twój wkład. Sam tutorial bardzo fajny. Doskonale pokazuje twój sposób pracy nad ujęciem i całą jego realizację. Kawał świetnej roboty. Przyjemnie się oglądało :)
jacenty Napisano 7 Kwiecień 2010 Napisano 7 Kwiecień 2010 fajnie tute i naprawde widac ze robisz animacje na poziomie.Jakie sa szanse na polskie wersje tutoriali?
floo Napisano 7 Kwiecień 2010 Napisano 7 Kwiecień 2010 cooooool ;) kawał dobrej roboty... ;) pozdrawiam!
Qbikster Napisano 8 Kwiecień 2010 Autor Napisano 8 Kwiecień 2010 Witam - dzieki za pozytywne komentarze - to zawsze nakreca do dzialania:) >Jacenty - pierwszy tutek na max3d jest po polsku - ten jest in english zeby nasi sasiedzi zrozumieli :) sorki za brak polskich znakow:)
Sjon Napisano 9 Kwiecień 2010 Napisano 9 Kwiecień 2010 Z ciekawości zapytam czy w przypadku BIPEDA, funkcje z CAT działają? W nowym max 2011 jest on już zaimplementowany czy mozna łączyć te dwa rozwiązania czy też lepiej jest już przejść z BIPEDA na CAT? Jakiś rok temu testowałem sobie rigowanie i animację na kościach, ale teraz gdy jest CAT i można bez ograniczeń chyba tworzyć dowolne szkielety chyba kości zaczną zanikać. pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się