Napisano 11 Kwiecień 201015 l Jest to moja interpretacja przedmiotu z gry fabularnej Planescape Torment, nazywającego się Grimuarem Szkodliwych Myśli. Nie trzymałem się więc opisu wyglądu przedmiotu. Księga ta potrafi mówić. Posiada swoje poglądy, których jednak nam nie narzuca. Za to jest gotowa nas nauczać. W zamian za trzy prośby/zadania, nauczy nas trzech potężnych czarów. Prośbami tymi są: splamienie księgi własną krwią, sprzedanie towarzysza podróży oraz zabicie towarzysza podróży. Jak widać księga ta przeznaczona jest raczej dla postaci chaotycznych złych, a praworządne dobre, nie powinny jej nawet otwierać. Grimuar również jest skłonny udzielać nam rad i to całkiem za darmo. Jednak każda z nich, choć jest zgodna z prawdą i niesie pewną mądrość, jednocześnie zatruwa nasz umysł, wzmaga nieufność i egoizm. Edytowane 14 Kwiecień 201015 l przez Pussik
Napisano 11 Kwiecień 201015 l Ah planescape torment..:) Bardzo ladnie wyszlo aczkolwiek no taki propsik po prostu, jakas postac bys sie do tego przydala:P Jaki jest rozmiar teksturek w orginale?
Napisano 11 Kwiecień 201015 l Autor 4x4k Wiadomo, że to tylko na potrzeby prezentacji. Jak się upchnie na 512x256px to wciąż ładnie wygląda, oczywiście nie na zoomie. ;]
Napisano 11 Kwiecień 201015 l No no.. :D Czemu się nie pochwaliłeś texturką :P? Bardzo ładnie wyszło, upchaj to na 512 i pokaż jak mniejsza wygląda. :)
Napisano 13 Kwiecień 201015 l Hej Wyglada bardzo fajnie, przyznam se ze sam mam wielki sentyment do planescape. Mam jednak pytanie chodzi mi mianowicie o przepalenia na normalu. Wiem ze już się o to kiedyś pytałem w wątku DonMaria z MO. Ale w wewnętrznej stronie książki, chodzi mi mianowicie o kartki księgi. Bledy na normalu są bardzo widoczne, przez co powstają dziwne cienie.
Napisano 13 Kwiecień 201015 l Autor W którym miejscu są te dziwne cienie? Mógłbyś zaznaczyć? Obawiam się, że może to być spowodowane oświetleniem w silniku gry, ale na wszelki wypadek pokażę mapkę AO (chociaż zaciemnienia widać na diffusse także):
Napisano 14 Kwiecień 201015 l ten element wygląda na błąd. jakby przepalony na diffusa niepoprawny ambient pozatym ładnie, tylko warto by wykozystac na cos pozostałe miejsce na texturce
Napisano 14 Kwiecień 201015 l Valery - to jest na pewno zaciemnienie powstałe w wyniku nałożonej na tą część okładki tej skórki która się potem 'obluzowała'.
Napisano 14 Kwiecień 201015 l gracz niebedzie sie zastanawial czy tam sie cos obluzowało czy nie, tylko spojrzy i uzna ze cos nie tak poza tym gdyby cos tam bylo i po latach odpadło to czesc okładki pod spodem byla by jaśniejsza a nie ciemniejsza, bo zakryty fragment bylby czystszy, niezakurzony i niewymacany paluchami normale też sa krzywe tak jak zaznaczył Persh
Napisano 14 Kwiecień 201015 l Autor Valery: Myślę, że by zawilgotniał, a później spleśniał. Kurz chyba rozjaśnia ciemne obiekty.. więc niezakurzony również były ciemniejszy. Zrobiłem dwa layery jaśniejszy i ciemniejszy - wybrałem ciemniejszy. Masz rację, to nie jest coś nad czym gracz będzie się zastanawiał. Człowiek podświadomie wykrywa i interpretuje tego typu rzeczy, by ich suma złożyła się w jedno z dwóch słów: realistyczne albo nierealistyczne. :P Persh: Dziękuję, za zaznaczenia. Prawdę mówiąc mam wciąż zbyt małą wiedzę, aby wiedzieć czemu akurat w taki sposób wypaliła się normalka. Ale popytam i poczytam, może coś mi się rozjaśni i będę mógł uniknąć tego efektu w kolejnych modelach. Update: Już wiem co było winowajcą nieprawidłowego wypalania się normal mapy. Tak wygląda po poprawkach: Mapka tak na szybko poprawiona. Dobrze? Edytowane 16 Kwiecień 201014 l przez Pussik
Napisano 25 Kwiecień 201014 l Słodko. Wyśmienicie. Teraz tylko front ;p Tu masz trochę informacji o normalkach jakbys cierpiał na głód wiedzy http://wiki.polycount.net/Normal_Map POzdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto