melman Napisano 11 Kwiecień 2010 Napisano 11 Kwiecień 2010 Witam stworzyłem bipeda, bałożyłem na niego skóre, biped mało zmodyfikowany, podobny do anatomii człowieka. Teraz mam problem z jego obracaniem. Mogę edytować każdą kość osobno, jednak gdy chcę obrócić całego bipeda o 90 stopni, on się wygina, nogi sie zginają w kolanach. Jak można obrócić bipeda jako całość?
melman Napisano 11 Kwiecień 2010 Autor Napisano 11 Kwiecień 2010 Już nieaktualne Motion, Track selection
flamaster69 Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 (edytowane) Melman, właśnie mam ten sam problem, ale nie umiem z tego wyjść, stopy bipeda przytwierdzone do podłoża, a chciałbym żeby cały 'sunął' po tym podłożu oprócz tego że rusza kośćmi. Mógłbyś mi łopatologicznie wyjaśnić? Bo klikałem na wszystko w 'Track Selection' ale guzik to daje. =============== EDIT: już to odkryłem. muszę mieszać przyciskami SET SLIDING KEY i SET FREE KEY w Key Info.. :) Połowa nauki maxa to wyczerpujące eksperymenty :) Edytowane 9 Luty 2011 przez flamaster69
Gość Gosc Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 e tam, mozna calego bipeda przyczepic do dowolnego obiektu (nawet glupi attach) i uzyc go do transformacji :P albo tak jak napisal melman, dodac nowa sciezke animacji i zanimowac glowny element bipeda
bombelek Napisano 12 Luty 2011 Napisano 12 Luty 2011 A główny element bipeda to standardowo Bip01 (z tego co pamiętam ta kostka w miednicy), może to komuś kiedyś pomoże ;p
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się