Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

stworzyłem bipeda, bałożyłem na niego skóre, biped mało zmodyfikowany, podobny do anatomii człowieka.

Teraz mam problem z jego obracaniem.

Mogę edytować każdą kość osobno, jednak gdy chcę obrócić całego bipeda o 90 stopni, on się wygina, nogi sie zginają w kolanach.

Jak można obrócić bipeda jako całość?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Melman, właśnie mam ten sam problem, ale nie umiem z tego wyjść, stopy bipeda przytwierdzone do podłoża, a chciałbym żeby cały 'sunął' po tym podłożu oprócz tego że rusza kośćmi.

Mógłbyś mi łopatologicznie wyjaśnić? Bo klikałem na wszystko w 'Track Selection' ale guzik to daje.

===============

EDIT:

 

już to odkryłem. muszę mieszać przyciskami SET SLIDING KEY i SET FREE KEY w Key Info.. :)

 

Połowa nauki maxa to wyczerpujące eksperymenty :)

Edytowane przez flamaster69
Gość Gosc
Napisano

e tam, mozna calego bipeda przyczepic do dowolnego obiektu (nawet glupi attach) i uzyc go do transformacji :P albo tak jak napisal melman, dodac nowa sciezke animacji i zanimowac glowny element bipeda

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności