
flamaster69
Members-
Content Count
169 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
flamaster69 last won the day on December 27 2011
flamaster69 had the most liked content!
Community Reputation
24 ExcellentAbout flamaster69
-
Rank
Member
City (optional)
-
Miasto
Ruda Śląska
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
-
-
flamaster69 started following Pojazd 3d: Kenworth truck. Moja druga praca., Bounding boxy wokół rigowanej postaci, Jak ułożyć UV żeby AO nie wchodziło na tekstury? and 7 others
-
tak, ale J ich nie wyłącza. J wyłącza te które wyłącza, ale TYCH nie. Już to ćwiczyłem.
- 4 replies
-
- 3dsmax
- bounding box
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
To niestety nie działa. Dodam jeszcze że te kratki powstają tylko przy narzędziu "SELECT AND ROTATE"
- 4 replies
-
- 3dsmax
- bounding box
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
Nie znam się na mental rayu, ale żeby mieć miękki cień, to źródło światła musi być duże. Może pomoże.
-
Czołgiem!Mega irytująca sprawa, jak wrzucam model z makehuman, to wokół obiektu, po pierwszej transformacji, pojawia sie kwadrylion bounding boxów, które nie znikają nawet po odznaczeniu obiektu i powiększają się wraz z odsuwaniem kamery od obiektu. Czym to wyłączyć?Dodam jeszcze że te "boxy" pojawiają się tylko przy narzędziu "SELECT AND ROTATE".Często korzystam z pozowania postaci w ten sposób i męczą mnie te śmieci.
- 4 replies
-
- 3dsmax
- bounding box
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
Jaki soft do robienia w 3d ognia, eksplozji, kurzu, fx
flamaster69 replied to flamaster69's topic in Inne
Dziękuję Ci jak diabli! Cenne rady. -
Czołgiem! mam pytanie, chciałbym zrobić efekt zderzających się obiektów, z pomiędzy których wyjdzie dym, kurz, lub ogień. W dalszych założeniach chciałbym nauczyć posługiwać się i używać częściej takiego programu, więc traktuję sprawę rozwojowo. W internetach jest sporo propozycji, ale nie wiem po co sięgnąć. Dodam, że dość sprawnie posługuję się 3ds max 2017 i vray 3, więc program mógłby być pluginem. Co polecacie? Dziękuję.
-
Ile wziąć za robotę? Na ile to wycenić? Zarobki grafika?
flamaster69 replied to batonx's topic in Dyskusje o grafice
Dołączę się do podziękowań dla olafa za cenne wskazówki, a przyszedłem tu z takim linkiem dla tych co mają problem z zaniżaniem wartości własnej pracy. http://www.hongkiat.com/blog/paying-for-good-design/ -
Ile wziąć za robotę? Na ile to wycenić? Zarobki grafika?
flamaster69 replied to batonx's topic in Dyskusje o grafice
Moja wyobraźnia to 200$, bo to tak jeden dzień roboty + poprawki. -
Dym może być dopiero wtedy jak użyjesz zrypanego modelu z logiem producenta do produkcji teledysku który obejrzy 100mln ludzi. Dopiero wtedy ktoś zauważy i spyta skąd to masz
-
Ile wziąć za robotę? Na ile to wycenić? Zarobki grafika?
flamaster69 replied to batonx's topic in Dyskusje o grafice
@silverfox za wizkę domku - tak, 1000zł, dostarczam 5 ujęć tego typu: I jak? Psuję rynek czy dostarczam produkt adekwatny do kwoty? @Sebazx6r masa forsy, to oznacza że wziąłem stanowczo za mało, choć jedną taką grafikę zrobiłem w 8 godzin + 2-3 poprawki po godzinie. -
Obiekt 3D: Inside out (Magic factory)
flamaster69 replied to Nathanielxd's topic in Galeria 3D (Finished Works 3D)
Bardzo mi się podoba, najbardziej dół głośnika, ze względu na te lampy.- 8 replies
-
- factory
- infografika
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
Hejka! Z okazji zakupu Quixela i Marmoseta zrobiłem taki oto aparat, z założeniem żeby zmieścić się w 20k verts. tutaj można zobaczyć jako live 3d: Hasselblad 500 EL A oto rendery: