
Nathanielxd
Members-
Content Count
271 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
Nathanielxd last won the day on October 20 2015
Nathanielxd had the most liked content!
Community Reputation
219 ExcellentAbout Nathanielxd
-
Rank
Member
City (optional)
-
Miasto
Łódź
-
Bardzo fajne. Powodzenia.
-
No naprawdę świetne!
- 5 replies
-
- animacja 2d
- czarno-białe
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Najmniej rozjechany obraz na sferze wg mnie dostaniesz jak wyjdziesz z boxa, tj. robisz boxa -> nakładasz smootha z kilkoma subdivami -> nakładasz spherize (bo czysta sfera z boxa nie jest idealną sferą) -> robisz unwrap. Powinieneś mieć wtedy sfere z cube mappingiem (o takim http://www.f-lohmueller.de/pov_tut/backgrnd/im/CubeMappingSequence_1.jpg). Nie wiem jak wygląda twój film 360, ale wydaje mi się, że możesz go przerobić na takie mapowanie. https://ggnome.com/pano2vr z tego co pamiętam radził sobie z przerabianiem filmików między różnymi mapowaniami/rzutowaniami.
-
Studia VR w Polsce oraz reszcie Europy
Nathanielxd replied to max_1989's topic in Questions & Answers
https://www.bymelt.com/ -
Albo nacisnąć prawym na warstwę/grupę i kliknąć duplicate i wybrać inny dokument. Często tego używam, przydatne ;)
-
Fajne, kolorowe ;) Skojarzyło mi się z pluginem, na którego wczoraj natrafiłem: http://aescripts.com/super-lines/ :D
- 2 replies
-
- adam blumert
- animacja 2d
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
GGX da Ci najbardziej realistyczne rezultaty, o Wardzie to chyba można zapomnieć. Pamiętam te drugą lekcję z Mastering Vray - przewertowałęm ją kilka razy, wtedy jeszcze trzeba było blendować materiały, żeby uzyskać 'efekt' jak ggx. Fajnie, że to potem wprowadzili w standardzie :) Mam wrażenie, że w workflowie Warwicka też trochę się pozmieniało, jeśli masz dostęp do Mastering Lighting, to np. w lekcji 5 Part 1 pokazuje jak tworzy przybrudzoną metalową powierzchnie (naprawdę całkiem realistyczne), może Cię zainteresuję skoro teraz lecisz z metalami.
-
3d - modelowanie obiektu na zamowienie
Nathanielxd replied to kielbasa's topic in Work in progress (WIP)
Ja tylko raz miałem taką sytuację, więc nie wiem na ile będzie to dla ciebie pomocne. Ale kiedyś modelowałem serie kranów, miałem dostarczyć po 1 studyjnym renderze każdego. Umówiliśmy się na jakąś konkretną kwotę. Po skończeniu serii klient poprosił właśnie o pliki do edycji. Policzyłem za to tyle samo co za te studyjne rendery, czyli jakby klient zapłacił dodatkowo 100% kwoty na którą się umawialiśmy wstępnie. Nie wiem czy spoko to policzyłem, ale stwierdziłem, że dzięki tym moim modelom, może w łatwy sposób zrobić dużą część katalogu kranów, które ma (bo niektóre różniły się od siebie zaledwie szczegółami), więc de facto i tak oszczędził. -
Nadal testuje sobie shadery w Arnoldzie:
- 22 replies
-
Cartoon 3d Viking Buildings (low poly & game-ready)
Nathanielxd replied to brain's topic in Galeria 3D (Finished Works 3D)
Bardzo przyjemne dla oka! Z chęcią bym je w jakiejś grze zobaczył :) Gratki! -
A może tym skryptem by jakoś dało rade: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/spline-fibers ?
-
Pokłony! Świetna stylówa.
-
To są fragmenty z filmu Boso przez Hiroszimę 1 albo 2. http://www.filmweb.pl/film/Boso+przez+Hiroszim%C4%99+1-1983-210132 http://www.filmweb.pl/film/Boso+przez+Hiroszim%C4%99+2-1986-210133 Oglądałem to swego czasu, dość mocne kino. Więc dość clickbaitowy tytuł na YT.
-
Ja z polskich raz korzystałem z http://www.foxrender.pl/ Też było w porządku
-
Czołem, ostatnio w wolnym czasie uczę się Mayki i Arnolda. Kilka testów poniżej. Krótka animacja: Behance: https://www.behance.net/gallery/54882011/-01101101-01110101-01100101-01110010-01110100-011001
- 22 replies