Skocz do zawartości

3ds max 9 i "częściowy" bump


Raddeo

Rekomendowane odpowiedzi

No więc mój problem wygląda następująco: Wymodelowałem budynek (narazie jeszcze nie jest skończony), użyłem noise, żeby go trochę "zniszczyć", a potem przypisałem teksturę z bumpem (na 100). Niestety bump zadziałał tylko na część modelu. Reszta bez względu na poziom teselacji cały czas jest gładka. Czy ktoś wie dlaczego tak jest?

 

Zdjęcie randeru, siatki i modyfikatorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności