Skocz do zawartości

trawa displ w ArchDesign oraz Vertex color - 2 pytania


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Mam 2 pytania odnośnie teksturowania w większości w mental ray. Im więcej wiem o maxie tym więcej pytań się nasuwa. 1 rzeczą jest displacement trawy w mr. Był tutorial opisujący jak stworzyć trawę poprzez displ materiału mental ray (DGS i Height Map). A jak to osiągnąć za pomocą Arch Design gdzie mapy Height nie ma? Co odpowiada tam za wysokość. Było kiedyś takie pytanie na forum lecz pozostało bez odpowiedzi. 2 rzeczą jest Vertex Color o którym się dziś dowiedziałem przy okazji importowania roślin i drzew z Onyx poprzez plugin Onyx2Max. Na stronie producenta pluginu pisze,że color per vertex przyczynia się znacznie do fotorealizmu drzewa lub rośliny. Czy faktycznie jest to lepsza opcja niż nałożenie tekstur na drzewo?

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Co do Vertex Color domyślam się, że ma to zastosowanie w przypadku traw (Onyx Grass) i elementów roślin nie posiadających tekstur. Jednak nadal nie mogę zrozumieć w jaki sposób regulować wysokość Displacement w Arch Design.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności