Skocz do zawartości

3ds max modelowanie - dziwny problem ;(


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Modelowałem zlew kuchenny na polygonach, nic specjalnego normalnie uzywając conect, insert, bevel extrude itd.

 

Po zakonczeniu modelowania mam widoczny grid tylko z widoku top, nie widać go z rzadnego innego widoku i nie dziala snap (wiec to nie problem wyśwetlania)

 

exportowałem obiekt do 3ds i obj żeby pozbyc sie ewentualnego bug'a ale jak tylko importuje go do jakiejkolwiek sceny gridy znikaja ze wszystkich viewportów za wyjątkiem tego z góry.

 

pracuje wielu inych programach i mam dziwny zwyczaj stosowania skrutów klawiaturowych nie z tego programu co trzeba czasem to powoduje nieprzewidziane zachowanie bo włączam cos czego nawet nie znam, mozliwe że coś takiego tu odpier.... łem, i obiekt ma jakis parametr lub tryb wlaczony

 

o co k.... z tym chodzi bo już mi ciśnienie zaczyna skakać?

 

P o m o c y !

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

U mnie wł/wył grid to G na klawiaturze:)

 

@edit - a z tym snapem to RMB na przycisku od snapa i gwarantuję, ze zmieniles se na snap to.... costam, vertex, egde... co tam




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności